خبرگزاری کار ایران

واکشن تند کومان به انتقادات: می‌خواهید تیکی تاکا بازی کنیم؟ به لیست بازیکنان نگاه کنید/ این تیم بارسلونای 8 سال پیش نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۰۲۷

سرمربی بارسلونا نسبت به انتقادها واکنش نشان داد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته پنجم لالیگا شب گذشته بارسلونا در حالی در ورزشگاه نیوکمپ میزبان گرانادا بود که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان برسد تا بعد از شکست سنگین آبی و اناری ها در برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، انتقادهای زیادی از این تیم و در نتیجه رونالد کومان سرمربی بارسا شود.

رونالدو کومان که در نشست خبری این بازی حاضر شده بود گفت

یک شروع بد، بازی را دشوار کرد، آن هم مقابل حریفی که از دقیقه 2 شروع به وقت کشی کرد. باید به نگرش تیم توجه ویژه ای کنیم. آرائوخو خارق العاده و یک بازیکن حرفه ای عالی است. در تیم به او شدیدا احتیاج داریم، مخصوصا در چنین شرایطی. با تغییراتی که همراه با دی یونگ، پیکه و آرائوخو ایجاد کردیم، توانستیم به گل تساوی برسیم. باید از نگرش تیم برای رسیدن به گل تساوی تقدیر کنیم. همیشه باید به سبک خودتان بازی کنید اما اگر شرایط بازی طوری پیش رفت که تغییر لازم شد، باید این کار را انجام دهید و به نظرم خوب هم این کار را انجام دادیم.

وی در خصوص اعتراضش به وقت کشی گرانادا گفت: 

 

 گرانادا از دقیقه 2 شروع کرد به وقت کشی کردنف چه در ضربات شروع مجدد و چه در مصدومیت ها، داور هم تنها 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد! به خاطر این مسائل زمان زیادی از دست دادیم. هواداران از نتیجه ناراضی هستند اما فکر نمی کنم از مبارزه ای که تیم به نمایش گذاشت، ناراضی باشند.

کومان در مرود در خطر بودن جایگاه اش اظهار داشت:

در مورد آینده صحبت نمی کنم. با امکاناتی که در دسترس داشتیم، بهترین عملکرد را داشتیم و با کمی شانس، می توانستیم پیروز شویم.

سرمربی بارسلونا در پایان صحبت هایش عنوان کرد: 

 بارسلونای امروز، بارسلونای 8 سال قبل نیست. ترکیب پایه ما 3-3-4 است و نیمه اول هم چنین سیستمی داشتیم. پس از آن، با تعویض لوک دی یونگ سیستم را تغییر دادیم چون به دنبال گلزنی بودیم. برای پیروزی در این بازی تمام تلاشمان را انجام دادیم. به لیست بازیکنان ما نگاه کنید، می خواهید چه کار کنیم؟ تیکی تاکا بازی کنیم؟ ما کاری که باید انجام می دادیم را انجام دادیم. در ابتدا با سیستم 3-3-4 بازی کردیم اما در پست وینگر فاقد سرعت هستیم. با بازگشت دمبله و فاتی این فاکتور را خواهیم داشت. اگر منظورم را متوجه نمی شوید، عذر می خواهم، تقصیر من است! 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز