خبرگزاری کار ایران

قنبری: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۶۳۵

عضو تیم ملی فوتبال بانوان می گوید تجربه بازی با بنگلادش و اردن را دارم و هر دو تیم خیلی خوب و جنگنده هستند.

به گزارش ایلنا، زهرا قنبری، هافبک تیم ملی فوتبال بانوان در ابتدا گفت: همانطور که در جریان هستید بخاطر مصدومیتی که داشتم، در دو اردوی آخر به تیم ملی اضافه شدم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب و مناسب است و اینکه سعی کردم در این مدت مصدومیت، با تمرینات سبک تر خودم را در سطح آمادگی قرار دهم. در این دو اردوی هم سعی کردم تمرینات هماهنگی و آماده‌سازی را در کنار ملی پوشان انجام دهم تا به آمادگی کامل و هماهنگی لازم برسم.

وی در ادامه در خصوص حریفان تیم ملی گفت: تجربه بازی با بنگلادش و اردن دارم. هر دو تیم خیلی خوب و جنگنده هستند و تا لحظه آخر دست از تلاش برنمی دارند، اما ما هم ایران هستیم و آمده ایم که بهترین نتیجه را در این دوره از رقابتها رقم بزنیم. کادر فنی بازیهای جدید این دو تیم را برایمان آنالیز کرده و حمایت های که در این چند ماهه از تیم ملی فوتبال بانوان شده است را مطمئنا بچه ها با عملکرد مناسب شان بی جواب نمی گذارند. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

قنبری با اشاره به حضور رئیس فدراسیون در تمرینات و اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان گفت: حضور شهاب الدین عزیزی خادم در اردوها و تمرینات قوت قلبی برای بازیکنان است و انگیزه ما را دو چندان می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز