خبرگزاری کار ایران

منصوریان: همینکه شماره 10 استقلال را داشتم برایم کافی است و بیشتر از سهمم هم از این تیم گرفتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۶۱۷

علیرضا منصوریان معتقد است اگر از صنعت نفت حمایت شود این تیم می‌تواند همانند نفت تهران بدرخشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان که به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته است در گفتگوی زنده تلویزیونی در برنامه شب فیروزه ای حضور پیدا کرد و در خصوص حضورش روی نیمکت صنعت نفت و در شهر آبادان گفت: واقعا ابراز خوشحالی می‌کنم  من سه، چهار شهر کار کردم و هر سه شهری که کار کردم خصوصیت مشترک مهمان نوازی را دارند ولی اینجا مهمان نوازی سرآمد است. شاید منابع مالی‌مان زیاد نباشد اما از بودنم اینجا لذت می برم. شاید مردم بنیه مالی زیادی ندارند اما خوشحال هستند و می‌خندند. این شهر زنده است و مهمان آبادانی ها هستم و لذت میبرم.

وی افزود: اینجا مهد فوتبال است و کار فوتبالی اینجا آسان نیست. من اولین مربی خودم یعنی پرویز دهداری آبادانی بوده است. دوستان خیلی خوبی از نسل قدیم و جدید آبادانی دارم و اینجا مردم هرکدام مثل یک مربی فوتبال هستند. حرف آخر را اول می زنند و مردم خیلی خونگرم و مهمان نواز هستند. ما سال 2006 رفته بودیم در آلمان بازی کنیم و 200 تا آبادانی دیدم و یک تیم آبادان داشتند. وقتی می آمدند در زمین انگار همه فوتبالیست بودند و اتفاقا همه هم زرد پوشیده بودند. 

بازیکن و سرمربی سابق استقلال در مورد حواشی به وجود آمده در این تیم گفت: ما از استقلال آن چه سهم‌مان بود را گرفتیم و بیشتر از سهم هم گرفتیم. من با استقلال رفتم تیم ملی و صاحب آن چه می خواستم شدم و داشتن همزمان شماره 7 تیم ملی و 10 استقلال بسیار سخت است. حاج محمد مایلی کهن 7 تیم ملی را به من داد و از آقای پروین هم تشکر می‌کنم؛ 10 استقلال را هم به خاطر حسن روشن دوست داشتم. برای من داشتن آن دو پیراهن کافی است.

وی در مورد انتخاب سجادی به عنوان وزیر ورزش و وعده او در خصوص کمک به صنعت نفت بیان کرد: من خدمت دکتر سجادی تبریک میگویم. او جنس خودمان است و قهرمان ملی بوده و از او حاشیه‌ای ندیدم و قهرمان دوومیدانی بوده است. در بدو ورود هم از حق فوتبال خوزستان علی الخصوص نفت آبادان و مسجد سلیمان گفتند. ما نمی‌توانیم از منابع مالی مان استفاده کنیم و سر یک سری قوانین عجیب نفت تهران از بین رفت. اگر کمک مان کنند همین نفت هم می تواند مثل نفت تهران آن سال باشد. 

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: ما دیر شروع کردیم و من قول داده‌ام رو راست باشم. وقتی می‌گویند نباید مسائل خانوادگی بیرون برود ولی اینجا خانواده کل شهر است و باید رو راست بود. ما منابع مالی آنچنان نداریم و نمی شود در مارکت نقل و انتقالات با 7 تیم اول رقابت کنیم. پرسپولیس، استقلال و سپاهان وقتی خرج می کنند نباید به آنها خرده گرفت. ماهم باید مدیران رده بالامان کمک کنند که منابع مالی بیشتری داشته باشیم. ما به یک اتحاد نیاز داریم و اینجا همه خودشان یک منصوریان هستند. ما مدیرعامل‌مان نیز مدام دنبال جذب منابع است. 

وی در پایان گفت: در راه که می‌آمدم چند روستا را رد کردم و گفتم یک ذره هوا خنک شود به تمام روستاهای آبادان که بتوانم سر می‌زنم و با تمام وجود هرکاری لازم باشد برای این مردم انجام می‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز