خبرگزاری کار ایران

اقدام عجیب عربستانی‌ها؛ فسخ قرارداد ستاره برزیلی بعد از 4 هفته

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۹۸

ائولینیو ستاره برزیلی سابق بارسلونا یکی از خریدهای پر سروصدای این فصل لیگ فوتبال عربستان به شمار می آمد که به الاهلی جده ملحق شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پائولینیو ستاره سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی برزیل درحالی بعد از فسخ قرارداد خود با گوانگژو چین به الاهلی عربستان پیوست که الهلال و النصر دو تیم دگیر عربستانی نیز به دنبال جذب این ستاره برزیلی بودند.

اما کاپیتان الاهلی در این تیم زود دوام نیاورد و بعد از 4 بازی و زدن 2 گل قرارداد خود را با این تیم عربستانی فسخ کرد. این رفتار مدیران الاهلی درحالی رخ داد که این موضوع خشم هواداران این تیم را در برداشت. 

اما به نظر می‌رسد حواشی به وجود آمده مانع از همکاری دو طرف شده است. گفته می‌شود باشگاه الاهلی نسبت به عملکرد این ستاره برزیلی راضی نبوده و بعد از آتش زدن خانه وی در برزیل و در ادامه مریضی مادر پائولینیو این بازیکن تمرکز لازم را نداشته است و باشگاه نسبت به این موضوع اعتراض داشته است که همین موضوع موجب ناراحتی و اعتراض پائولینیو شده است و این ستاره برزیلی با دلخوری در توافقی دو طرفه قرار داد خود را با این باشگاه عربستانی فسخ کرد.

این اتفاق درحالی رخ داده که تنها 5 هفته از لیگ عربستان گذشته است و همچنین پائولینیو به عنوان کاپیتان این فصل الاهلی انتخاب شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز