خبرگزاری کار ایران

سهراب بختیاری زاده در گفتگو با ایلنا

ترسی برای بازی دادن به بازیکنان جوان و بومی نداریم/بزرگ‌ترین مشکل استقلال چنددستگی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۲۷

سرمربی استقلال خوزستان وجود مشکلات و کمبودها در تیم‌ها را همیشگی دانست و گفت: نگاهمان به بازیکنان جوان و بومی است و ترسی برای بازی دادن به آن‌ها نداریم. همچنین کمبود‌ها و مشکلات دلیل قانع کننده‌ای نیست که در لیگ یک آینده با قدرت ظاهر نشویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سهراب بختیاری‌زاده که به تازگی به عنوان سرمربی تیم استقلال خوزستان انتخاب شده، درخصوص استقبال دوست‌داران فوتبال استان از بکارگیری سرمربی بومی و انگیزه خود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از لازمه‌های موفقیت هر مربی اعتماد مدیریت باشگاه نسبت به آن است و استقلال خوزستان نیز به من اعتماد کرده و با تمام وجود و انگیزه تلاش خواهیم کرد تیمی در شان و نام فوتبال خوزستان برای شرکت در فصل آینده لیگ یک کشور آماده کنیم.

وی با اشاره به مشکلات استقلال خوزستان و برنامه‌های خود در این تیم گفت: اعتقاد دارم مشکلات و کمبودها همیشه وجود دارد و همواره در دوران فوتبالی خود به دنبال بهانه نبودم و در شرایط سخت تمام تلاش خود را بکار گرفتم و خیلی سریع این تفکر را در مجموعه تیم نهادینه کنم و اگر کمبودی وجود دارد دلیل قانع کننده‌ای نیست که در لیگ آینده با قدرت ظاهر نشویم.

سرمربی و پیشکسوت فوتبال خوزستان درخصوص رویکرد تیم در استفاده از بازیکنان بومی عنوان کرد: برای ما مهم است که مانند گذشته که نگاهمان به بازیکنان جوان و بومی بود و ترسی برای بازی دادن به آنها نداشتیم در این فصل نیز به همان گونه از آن‌ها استفاده کنیم.

وی بر شروع شدن هرچه زودتر تمرینات برای شروع خوب در لیگ‌ یک تاکید داشت و بیان کرد: اولویت باشگاه آماده سازی یک تیم قدرتمند برای حضور در مسابقات و دارای شانس صعود به لیگ برتر است.

وی که سابقه حضور در استقلال تهران را نیز دارد در خصوص حواشی پیش آمده برای این تیم تصریح کرد: مشکلات استقلال به یک‌ نفر و یا چند نفر خلاصه نمی‌شود و تمام مجموعه باشگاه در چند سال اخیر مسیر را اشتباه رفته و مدام یکدیگر را مقصر می‌دانند.

وی اضافه کرد: چند دستگی بزرگترین مشکل استقلال در چند سال اخیر بود و در حال حاضر و در این روزها به اوج خود رسیده است. تمام افراد باشگاه استقلال اول باید با خود منصف باشند و سعی کنند که هر تصمیمی که گرفته می‌شود برای رفع مشکلات و تخریب گروه دیگری نباشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز