خبرگزاری کار ایران

سید جلال حسینی: کار برای تمامی تیم ها در آسیا سخت خواهد بود/ تعطیلی لیگ به پرسپولیس ضربه خواهد زد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۷۷

کاپیتان پرسپولیس معتقد است نوبد مسابقات رسمی به این تیم ضربه خواهد زد.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در خصوص بازی این تیم در برابر استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر کنم یک برد خوب بود در شرایط سخت و چمن مصنوعی به مصاف حریف رفتیم و بعد از مدت ها با حضور تماشاچی برگزار شد و ما با تلاش بازیکنا و کادرفنی یک برد خوب کسب کردیم و راهی مرحله بعد شدیم و با الهلال بازی داریم.

وی در مورد بازی با الهلال گفت: همه تیم های که به در مرحله حذفی حضور دارند تیم های خوبی هستند. الان نیز 4 تیم در غرب آسیا هستند که کار برای همه سخت است و الهلال همیشه تیم قدرتمندی بوده مثل ما و قطعا بازی خوبی در پیش رو داریم. امیدوار هستم که برای این بازی برنامه خوبی داشته باشیم و به سراغ این بازی بریم و قطعا کار برای تمامی این تیم ها سخت است. 

کاپیتان پرسپولیس درمورد حضور خود در باشگاه بیان کرد: برخی از مشکلات مالی و مالیاتی بود که امروز در دفتر باشگاه حضور پیدا کردم تا با آقای صدری در این خصوص صحبتی داشته باشم.

وی در خصوص شرایط پرداختی باشگاه عنوان کرد: همه در تلاش هستند. آقای صدری تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد. پولی که از ای اف سی طلب داریم را نمی توانیم بگیریم و شرایط برای ما سخت شده است و امیدوار هستم همه به باشگاه کمک کنند تا شرایط سخت را رد کنیم.

حسینی در مورد حضور بازیکنان جدید پرسپولیس بیان کرد: بچه های  که اضافه شدند بازیکنان خوبی شدند و دارند تمام تلاش خود را می‌کنند. متاسفانه مشکلی که ما داریم این است که بازی رسمی نداریم و تا بازی با الهلال بازی نداریم. هرچند بازی تدارکاتی خوب است اما بازیکن ها از شرایط دور هستند و نیاز به هماهنگی بیشتری داریم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکنان مصدوم به بازی با الهلا می‌رسند یا نه گفت: مهدی مهدی خانی متاسفانه بعید است به بازی با الهلال برسد. ما به همه نیاز داریم و امیدوارم هر چه زودتر مصدویمت انها برطرف شود و به بازی با الهلال برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز