خبرگزاری کار ایران

بازگشت مدعیان

هرآنچه باید درباره هفته اول لیگ اروپا بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۹۲۲

فصل جدید مسابقات لیگ اروپا از شب گذشته آغاز شده و امشب با مسابقات مهمی دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرحله گروهی 32 تیمی از روز چهارشنبه آغاز شد اما پنجشنبه به طور جدی دنبال می‌شود: خودتان را برای مسابقات حساس آماده کنید.

 لیگ اروپا 2021/22 این هفته با حضور 32 تیم دنبال می‌شود که از امروز برای فینالی که قرار است در سویا برگزار شود تلاش خواهند کرد.

 چهارشنبه 15 شهریور

گروه C: اسپارتاک مسکو 0-1 لژیا ورشاوا

 پنجشنبه 16 شهریور

 گروه A:

رنجرز مقابل لیون (۲۳:۳۰ به وقت تهران)، براندبی مقابل اسپارتا پراها (۲۳:۳۰)

 

 گروه B:

آیندهوون مقابل رئال سوسیداد (۲۳:۳۰) ، موناکو مقابل اشتورم گراتس (۲۳:۳۰)

گروه C:

لسترسیتی - ناپولی (۲۳:۳۰)

گروه D:

المپیاکوس مقابل آنتورپ (۲۳:۳۰) ،  آینتراخت فرانکفورت مقابل فنرباغچه (۲۳:۳۰)

 گروه E:

گالاتاسرای مقابل لاتزیو (۲۱:۱۵ به وقت تهران) ، لوکوموتیو مسکو مقابل مارسی (۲۱:۱۵)

گروه F:

میدتیلند مقابل لودوگورتس (۲۱:۱۵) ،  ستاره سرخ بلگراد مقابل براگا (۲۱:۱۵)

گروه G:

لورکوزن مقابل فرنچوروس (۲۱:۱۵) ، رئال بتیس مقابل سلتیک (۲۱:۱۵)

گروه H:

دینامو مقابل وستهم (۲۱:۱۵) ،  راپیدوین مقابل خنک (۲۱:۱۵)

گروه (های) مرگ؟

فرمت جدید لیگ اروپا با وعده خود برای تضمین بخش‌های رقابتی، با رویارویی لورکوزن-فرنس واروس و رئال بتیس-سلتیک- سخت‌ترین قرعه کشی این دوره بود. همچنین لوکوموتیو مسکو در گروه E تنها تیمی است که موفق به کسب جام اروپایی نشده است. آنها مقابل مارسی قهرمان اروپا در سال 1992/93 شروع می‌کنند، در حالی که قهرمانان جام 1998/99 یوفا یعنی لاتزیو و گالاتاسرای قهرمان جام یوفا 1999/2000 در راه هستند.

رنجرز در مقابل لیون

هنگامی که رنجرز میزبان لیون است، منتظر موارد غیر منتظره باشید. آبی‌های کمرنگ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2007/08 در با نتیجه 3 بر صفر تیم فرانسوی را شکست دادند، اما در بازی برگشت با همان نتیجه در خانه شکست خورد و کریم بنزما دو بار گلزنی کرد. در قالب جدید، تنها تیم‌های برتر هر گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند و تیم‌های دوم ذر مرحله پلی آف جدید، با یکی از تیم‌های سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبرو می گ‌شود. جونینیو پرنامبوکانو، مدیر ورزشی لیون گفت: "وظیفه ما حتی سخت‌تر است زیرا فقط برنده گروه به طور مستقیم صعود می‌کند. مهم این است که ما خوب شروع کنیم."

استقبال فنرباغچه از آینتراخت

آینتراخت فرانکفورت تعدادی از پرشورترین هواداران خود را در آلمان دارد، بنابراین آنها ایده‌ای از نوع جو مورد انتظار در هنگام فراخواندن فنرباغچه خواهند داشت. شهر فرانکفورت نه تنها دارای جمعیت قابل توجهی از پناهندگان ترکیه است، بلکه میزان همچنین می‌تواند یک ملی پوش معروف آلمانی با ریشه ترک، کاپیتان جدید خود، مسوت اوزیل را به زمین روانه کند. مردان الیور گلسنر می‌توانند شب پر سر و صدا دیگری را در هفته چهارم مسابقات پیش بینی کنند وقتی که قرار است در خانه المپیاکوس بازی کنند.

 • چسلاو میچنیویچ، سرمربی لجیا طرفداران افراطی را برای بازی‌های هفته دوم و سوم در هنگام بازی با لسترسیتی و سپس ناپولی دعوت کرده است. پس از انجام قرعه کشی او گفت: "ما با مربی مورد علاقه ام، برندن راجرز، لسترسیتی روبرو خواهیم شد. [سال گذشته] من در بازی ناپولی-بارسلونا بودم- در ورزشگاه نشسته بودم و رویای این را داشتم که روزی به عنوان مربی در آنجا بازی کنم. و این رویا به وجود آمد درست است، کاملا واقعی!"

 • وستهام هفدهمین باشگاه لیگ برتر انگلیس است که در مرحله گروهی لیگ اروپا حضور دارد. تیم‌ شرقی لندن اغلب به اروپا راه نمی‌یابد، اما در سال 1965 جام برندگان جام را فتح کردند و در سال 1976 به فینال همان مسابقات رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز