خبرگزاری کار ایران

الهامی: اگر شرایط شجاعی مهیا باشد به ما ملحق می‌شود / الهلال هزینه کرد و استقلال را برد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۳۲۹

سرمربی تیم نساجی مازندران پس از برپایی اردوی برون مرزی از عملکرد و آمادگی شاگردانش رضایت دارد.

ساکت الهامی در گفتگو با ایلنا درخصوص  اردوی آماده سازی تیم نساجی مازندران اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی بود، بحث ارتفاع از سطح دریا برای ما مهم بود و در روزهای اول بدنسازی شرایط آب و هوایی خوب بود. امکاناتی هم که در اختیارمان قرار داشت منظم بود و خوشبختانه بچه‌ها از چیزی که انتظار داشتیم بهتر بودند و به نظر من تیم نسبت به سال گذشته شرایط بهتری دارد. 

او ادامه داد: می‌خواستیم که بچه‌ها از نظر هوازی شرایط بهتری داشته باشند که نظرم به مرز ۶۰ درصد آمادگی رسیدند. شاید یک اردوی تدارکاتی دیگر داشته باشیم و فعلا تا آخر شهریورماه در تهران خواهیم بود.

الهامی در پاسخ به این سوال که فعالیت نساجی در نقل و انتقالات به پایان رسیده یا خیر، گفت: فعلا در این شرایط می‌توان گفت که تمام شده است و شاید یک نفر به جمع ما اضافه شود. امکان دارد آن یک نفر آقای مسعود شجاعی باشد و شاید بازیکن دیگری باشد.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره احتمال حضور شجاعی در نساجی گفت: با ایشان صحبت کردیم، رابطه خوبی با هم داریم و او با شخصیتی که دارد می‌تواند الگوی خوبی برای سایر بازیکنان باشد و از لحاظ فنی هم همینطور. فعلا منتظر هستیم و ببینیم چه پیش می‌آید. اگر شرایط مسعود مهیا شود به ما اضافه می‌شود و باید منتظر بمانیم.

الهامی در پاسخ به این سوال که بازار نقل و انتقالات تابستانی را چطور ارزیابی کرد، گفت: همه جا این طبیعت فوتبال است، یکی می‌گوید چرا رقم‌ها آنچنانی است. یک زمانی زین الدین زیدان با ۵۶ میلیون دلار به رئال مادرید رفت و رقمی بود که همه فکر می‌کردند که هیچ زمان روی دست این رقم نمی‌آید. یک زمانی رونالدو با ۱۰۰ میلیون منتقل شد و بعد از او نیمار با ۲۲۲ میلیون. این طبیعت فوتبال است و هر کسی به اندازه‌ای که پول دارد خرج می‌کند و نباید روی این مسائل صحبت کرد که چرا فلان تیم این اندازه خرج کرد و فلان تیم کمتر خرج کرد. هر تیمی به هر شکل که هزینه کند به همان اندازه هم توقع ایجاد می‌کند. 

او ادامه داد: در فوتبال ما هزینه کردن زیاد آنچنان جوابگو نیست و به نظرم تیم بودن و تیم ساختن بیشتر جوابگو است. نباید از اینکه یک بازیکن ۲۰ میلیارد تومان از یک تیم گرفته ناراحت شد؛ ناراحتی ندارد. برای مثال بازی استقلال را دیدید که تیم الهلال چه اندازه هزینه کرده بود و با بازیکنانی که جذب کرده بود استقلال را برد. این تفاوت هزینه هاست. هر تیمی هزینه کند نتیجه هم می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز