خبرگزاری کار ایران

نکیسا: نگاه ویژه فدراسیون مبنی بر بضاعت پروری در کنار اخلاق مداری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۸۷

سرپرست دپارتمان آموزش در مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری درجه A فوتبال دقایقی را صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، نیما نکیسا، سرپرست دپارتمان آموزش گفت: بخاطر حضورتان در این دوره که باعث سطح ارتقای فنی شما عزیزان می شود، تبریک می گویم. امیدوارم دوره پرباری برای شما باشد تا بتوانید در این کلاس نکات مختلفی را در جهت روند رو به رشد فوتبال فرا گیرید.

وی ادامه داد: از اینکه این جمع از مربیان مستعد، افراد موفق فوتبال و ملی پوشان از لحاظ اخلاقی، رفتاری و تحصیلی و تجربه در کنار یکدیگر هستید، جای خوشحالی دارد. نگاه ویژه فدراسیون مبنی بر بضاعت پروری در کنار اخلاق مداری است. موج جدیدی از فرهنگ گفتمان  و مصاحبه در اجتماع  را  می خواهیم داشته باشیم و ادبیات را به جامعه انتقال دهیم.

نکیسا ادامه داد: مربی که تیمش شکست خورده ، شاید حق اش ضایع شده و یا به عنوان مربی برنده در زمین بازی  می باشد باید کنترل خشم، کنترل هیجان شادی پس از پیروزی و در فضای بهتر قرار بگیرد و در این راستا قدم برداریم. لیاقت شما عزیزان است که امروز در این دوره حضور داشته باشید. دو تن از بهترین مدرسین در این دوره تدریس خواهند کرد که در مسیر پیشرفت قرار بگیرید.

وی در پایان گفت: دو کلاس سطح 3 فوتسال و A را  برگزار کردیم. در همین راستا از همکاران در دپارتمان آموزش تشکر می کنم که تلاش کردند تا این دوره در بهترین وضعیت ممکن برگزار شود. همچنین از امامی فر ( رئیس مرکز ملی فوتبال ) و محمدی( سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه) و مساعدت های سرپرست دبیرکلی در جهت برگزاری این دوره تقدیر و تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز