خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت آبادان و منصوریان نزدیک تر از همیشه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۲۷۹

وضعیت نیمکت صنعت نفت تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از استعفای علی عیسی زاده و با حضور جهانگیر کی شمس به عنوان سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان این باشگاه محبوب خوزستانی برای حضور در مسابقات لیگ بیست و یکم استارت زد.

این باشگاه ابتدا برای ادامه همکاری با سرمربی فصل پیش خود یعنی سیروس پورموسوی وارد مذاکره شد اما طرفین با هم به توافق نرسیدند و در نتیجه باشگاه صنعت نفت مذاکره با سایر گزینه های خود از جمله علی منصوریان را آغاز کرد. 

مذاکرات منصوریان و صنعت نفت مثبت پیش رفت تا جایی که این مربی در صفحه رسمی خود در این خصوص پستی منتظر کرد و اعلام کرد جواب قطعی خود را گذاشته بعد از مشخص شدن وضعیت تعیین بودجه این تیم. از طرفی نیز شرط دوم منصوریان برای حضور در آبادان حفظ بازیکنان اصلی صنعت نفت نیز بوده است.

از همین رو در روزهای اخیر قرارداد، طالب ریکانی کاپیتان این تیم، فاخر تهامی و محمود مطلق زاده تمدید شده است و این باشگاه رضا جبیره بازیکن سابق خود و عباس بوعذار هافبک فصل گذشته نفت مسجد سلیمان را نیز به خدمت گرفت تا به نظر برسد مدیران باشگاه صنعت نفت در صدد فراهم کردن شرایط برای حضور منصوریان در آبادان باشند.

تمرینات صنعت نفت اگر چه این روزها بدون حضور سرمربی درحال پیگیری است اما گفته می‌شود تا انتهای هفته وضعیت نیمکت این تیم و حضور منصوریان در آبادان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز