خبرگزاری کار ایران

مقابل سوریه روی یک موقعیت شانسی پیروز شدیم

تیموریان: نباید با انتقادات زیاد تمرکز اسکوچیچ را به عمل بریزیم/ مقابل عراق باید خیلی باهوش باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۶۲۲

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است انتقادات زیاد از تیم ملی در مقطع فعلی تمرکز بازیکنان و کادرفنی را بهم می‌ریزد.

آندرانیک تیموریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر اظهار داشت: بازی اتفاق تاکتیکی خاصی نداشت و دیدید که روی یک موقعیت که آن هم زیاد خوش شانس بودیم به گل رسیدیم و در نهایت نتیجه بازی به سود ما شد‌. ما در مسیر صعود به جام جهانی حقیقتا هیچ حریف آسانی نداریم و همینطور هم نباید  تیمی را دست کم گرفت.

او همینطور درباره غیبت دراگان اسکوچیچ در مصاف با سوریه گفت: متاسفانه این غیبت تاثیرگذار بود چون کنار خط سرمربی نقش اصلی دارد و نمی‌توان نقش سرمربی کنار خط را نادیده گرفت ولی بازیکنان چندان بد هم عمل نکردند و توانستند تا حدودی این نقص را برطرف کنند.

بازیکن سابق تیم ملی درمورد مصاف امروز با تیم ملی عراق گفت: همانطور که گفتم در همه سطوح رقبای ما در آسیا پیشرفت داشته‌اند و نمی‌توانیم بگوییم که یک بازی آسان پیش رو داریم و استرسی نباید داشته باشیم. اتفاقا عراق یکی از تیم‌هایی است که شناخت خوبی نسبت به تیم ما دارد و باید خیلی در این بازی باهوش باشیم. مطمئنا بازی خیلی سختی خواهد بود اما امیدوارم با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و به صدرنشینی خودمان در این رقابت ها ادامه دهیم.

وی درمورد انتقادات از عملکرد دراگان اسکوچیچ گفت: این در همه جای دنیا جاافتاده‌ که هر سرمربی تاکتیک و برنامه مختص خودش را دارد و اسکوچیچ هم مسلما برنامه‌های خودش را دارد. اینکه مقابل سوریه تاکتیک نداشتیم به چند نکته مانند تمرینات کم، نبود بازی تدارکاتی و همینطور نبود سرمربی در دور جدید تمرینات مربوط می‌شود و نباید خیلی اسکوچیچ را تحت فشار گذاشت چون ما هدف‌مان صعود به جام جهانی است و اظهار نظرات تند فقط تمرکز بازیکنان و کادرفنی را به می‌ریزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز