خبرگزاری کار ایران

ماجدی:هواداران با خرید پیراهن تیم‌ملی به فوتبال پایه کمک می‌کنند/از برد سوریه نباید غره شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۹۸۵

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هواداران بدانند 30 درصد سود خرید پیراهن تیم‌ملی در اختیار تیم های فوتبال پایه قرار می‌گیرد و این یک اتفاق مبارک است.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی با اشاره به دغدغه‌ای که همیشه فدراسیون در خصوص تامین البسه تیم ملی دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه سالهای متمادی در اردوها و مسابقات بین المللی درخصوص تامین البسه تیم های پایه با این مشکل مواجه بودیم و تمام مربیان در مقاطع مختلف به این موضوع اذعنان داشتند، خوشبختانه توافق بسیار خوبی طی مذاکرات مفصل با شرکت رابردومان، نماینده رسمی ال اشپرت در ایران صورت گرفته و مقرر شد این شرکت تامین لباس کلیه تیم‌های ملی فوتبال ایران در تمامی رده‌ها را بر عهده بگیرد. این اتفاق برای نخستین بار رخ می‌دهد و تا پایان سال ۲۰۲۳ بر اساس این قرارداد تامین کننده البسه تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (آقایان و با نوان) ایران خواهد بود.

رئیس کمیته جوانان تصریح کرد: با توجه به اینکه بازیکنان فوتبال پایه همیشه علاقه‌مند به لباس تیم ملی با لوگوی فدراسیون فوتبال بودند، در همین راستا هواداران با خرید البسه تیم ملی، بدانند 30 درصد سود این خرید در اختیار تیم های فوتبال پایه قرار می‌گیرد. آنچه مسلم است هواداران تیم های ملی با خرید از این البسه به توسعه و فوتبال پایه کمک می‌کنند و این یک اتفاق مبارک است. کار بسیار سختی است اما همه دست در دست هم برای اعتلای فوتبال تلاش می کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت: تیم‌های پایه هم همیشه برای گرفتن البسه دغدغه داشتند و مشکلاتی بود که البسته به درستی تامین نمی شد، اما با بستن این قرار داد البسه در اسرع وقت و بالاترین کیفیت در اختیار فدراسیون قرار می گیرد. آنچه مسلم است برای نخستین بار طراحی البسه تمام تیم های ملی فوتبال اعم از از آقایان و بانوان در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی متحدالشکل خواهد بود. طراحی تمام البسه تیم های ملی فوتبال، فوتسال و بانوان یکسان خواهد بود و تنها با یک المان بسیار کوچک در طراحی لباس از یکدیگر مجرا خواهد شد. همچنین شرکت رابردومان متعهد شده کلیه لباس ها با کیفیت اصلی در اختیار تیم‌های ملی قرار بگیرد.

ماجدی ضمن تبریک به ملی پوشان در دیدار برابر سوریه گفت: با کسب 3 امتیاز برابر سوریه در تهران توانستیم گام اول را به خوبی برداریم و با توجه به تساوی کره جنوبی مقابل عراق در صدر گروه قرار گرفتیم. اما نباید به خودمان غره شویم. دیدار بعدی ما با عراق که 16 شهریورماه در دوحه برگزار می شود، بازی سختی است. با رقیب دیرینه ای بازی خواهیم داشت. اگر بازیکنان تمرکزشان را برای این بازی بگذارند، بدون تردید 3 امتیاز بعدی را نیز کسب خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت: به زودی از کیت تیم ملی فوتسال که در مسابقات جام جهانی لیتوانی شرکت می‌کند، رونمایی می‌شود. این البسه با کیفیت بالا در اختیار توسط شرکت رابردومان ملی پوشان قرار می گیرد هواداران هم به راحتی می توانند از شعب مختلف رابر دومان این لباس ها را خریداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز