خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد گل گهر در نقل و انتقالات

از تلاش برای بقا تا مدعی سهمیه؛ تکریب احتمالی گل گهر در لیگ بیست و یکم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۵۱۸

گل گهر در فصل نقل و انتقالات عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گل گهر سیرجان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به قدری فعال بود که برای این تیم که سومین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند حاشیه ساز شد و به آنها لقب پی اس جی ایران را دادند.

گل گهر در فصل نقل و انتقالات شاهد تغییرات زیادی بود، علیرضا ابراهیمی کاپیتان این تیم شاید مهم ترین بازیکنی باشد که از این تیم جدا شد و راهی پرسپولیس شد تا شاگرد یحیی گل محمدی شود. علیرضا حقیقی نیز بعد از یک فصل پر فراز و نشیب و پر حاشیه از گل گهر جدا شد و دوباره به نساجی رفت. منشا برترین گلزن سیرجانی‌ها و مهرداد بشاگردی نیز دیگر خروجی ها گل گهر در تابستان بودند.

سیرجانی‌ها ورودی‌های زیادی نیز داشتند که همین موضوع سر و صدایی زیادی برای این تیم به پا کرد.

آنها ابتدا ایمان سلیمی مدافع سابق تراکتور را جذب کردند اما مجبور شدند به دلیل پارگی رباط صلیبی وی با او فسخ قرارداد کنند که همین موضوع باز هم برای سیرجانی ها حاشیه ساز شد.

آنها در ادامه مهدی تیکدری را از تراکتور خریدند تا سمت راست خط دفاعی خود را بیمه کنند و محسن فروزان به عنوان جانشین حقیقی به خدمت گرفتند تا خیال خود را بابت قفس توری خود راحت کنند و در ادامه برای پر کردن جای ابراهیمی که به پرسپولیس رفت و ایمان سلیمی که مصدوم شد به سراغ محمدرضا خانزاده مدافع سابق تیم ملی و تراکتور رفتند. گل گهر در ادامه ساسان حسینی، مسیح زاهدی، نخودکار و علی اکبر منادی را به خدمت گرفتند تا شاهد خرید های پر و پیمانی برای گل گهر و امیر قلعه نویی باشیم.

اما نکنه حائز اهمیت در گل گهر حفظ ستاره‌های است که قلعه نویی با آنها در فصل گذشته نتایج قابل قبولی گرفت و مسلما یکی از موفقیت های هر تیم حفظ شاکله اصلی آن است که با تمدید قرارداد مهران گلزاری، نوید عاشوری، علیرضا علیزاده، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، احمد زنده روح، میلاد زکی پور که نقش بسزایی در نتیجه گیری گل گهر داشتند این امر برای سیرجانی ها محقق گردد تا طرفداران و مدیران این تیم امیدوار باشند تا گل گهر در سومین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج متفاوت تر و بهتری را کسب کند.

ترکیب احتمالی گل گهر سیرجان در لیگ بیست و یکم:

از تلاش برای بقا تا مدعی سهمیه؛ تکریب احتمالی گل گهر در لیگ بیست و یکم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز