خبرگزاری کار ایران

انصاری فرد: در مسیر سختی قرار داریم/باید به جام جهانی صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۴۹۷

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: از حمایتهای رییس فدراسیون فوتبال در مسیر سخت پیش رو تشکر می کنم.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد، بازیکن تیم ملی فوتبال در ضیافت شام که با حضور رییس فدراسیون و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال برگزار شد، گفت: بعد از صعود به این مرحله، وقت نشد تا از رییس فدراسیون تشکر کنیم. ایشان نه تنها در بازیهای بحرین بلکه همیشه در کنار تیم ملی بودند. با توجه به مشکلاتی که بوده و همچنان هست، سعی کردند بهترین امکانات را برای تیم ملی فوتبال فراهم کنند. از طرف خودم و دیگر بازیکنان از ایشان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در مسیر سختی قرار داریم و تازه اول راه هستیم. از فردا بازیها شروع می شود و با دعای خیر مردم و توسل به خدا و زحمتهای بازیکنان و کادر فنی، امیدوارم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان به جهت حضورش در ورزشگاه آزادی گفت: دیروز دکتر سجادی در استادیوم آزادی حضور داشته و تمرین تیم ملی را از نزدیک نظاره کردند. به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، متاسفانه ایشان از نزدیک نتوانستند در کنار زمین حضور داشته باشند. دکتر سجادی را شخصا می شناسم و میدانم که تمام تلاشش را برای حمایت از تیم ملی فوتبال خواهد کرد و در کنار تیم ملی و اهالی ورزش خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز