خبرگزاری کار ایران

ماریو تات: برای صعود به جام جهانی باید بجنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۸۷

مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی مقابل سوریه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ماریو تات، دستیار دراگان اسکوچیچ درمورد بازی فردای تیم ملی فوتبال ایران در دور انتخابی جام جهانی قطر 2020 با سوریه اظهار داشت: همانطور که می‌دانید فردا یک بازی سخت داریم و برای این قرعه که در پیش داریم باید برای صعود به جام جهانی بجنگیم. 10 بازی پیش رو داریم و باید بهترین نتایج را در آن بگیریم. همه چیز رو به راه و مناسب است و فقط چند مصدومیت کوچک داریم که آن هم کار ما را سخت نخواهد کرد. 

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر زمان که باید در کار است، کار سخت‌تر می‌شود. تیم باکیفیت و باتجربه‌ای داریم و در شرایط سخت بحرین هم بهترین نتایج را گرفتیم. همه تیم‌های این مرحله به‌سختی می‌جنگند تا بهترینِ خودشان باشند و به جام جهانی صعود کنند. ایران به‌عنوان یکی از غول‌های آسیا، به دنبال صعود به جام جهانی و کسب سه امتیاز در همه مسابقات است.

او اضافه کرد: دراگان اسکوچیچ در ۱۵ روز گذشته روزهای سختی را سپری کرده و باور داریم که شرایط حضور در کنار زمین را دارد. اگر به علت بیماری در این بازی غایب بود، در طی بازی با او در تماس خواهیم بود. قطعا او بازی را نگاه می‌کند و می‌تواند به ما راهنمایی دهد. از طرفی به عنوان دستیار او تمام کارها را می‌کنم. ۲۲ سال تجربه سرمربی‌گری دارم و قطعا مکالمات ما به درازا نمی‌کشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز