خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۰۹۳

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ فوتبال صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های گل گهر سیرجان و سایپا در هفته بیست و هشتم برگزار شد که تیم سایپا به دلیل داشتن 5 اخطار( سوء رفتار تیمی) به پرداخت مبلغ 90 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*دیدار تیم های مقاومت بسیج آستارا و آرتام تبریز از سری رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال برگزار شد که از سوی رضا فرج پور تبریزی، مربی تیم آرتام تبریز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال تیم مقابل رخ داد. وی به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

تیم آرتام تبریز به دلیل سوء رفتار تیمی باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

فریدون ارژنگی، کادر فنی تیم مقاومت بسیج آستارا به دلیل بدرفتاری در قبال مقامات رسمی مسابقه به 5 جلسه از همراهی تیم خود محروم شده و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

*مسابقه تیم های خلیج فارس میناب و استقلال شوش از سری رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال برگزار و از سوی هادی حسن زاده، مربی تیم استقلال شوش به دلیل بدرفتاری مقامات رسمی مسابقه( داور) به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز