خبرگزاری کار ایران

پیامی احساسی رونالدو پس از بازگشت به منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۸۴۱

بازیکن ملی پوش پرتغالی از بازگشت به منچستریونایتد هیجان زده است و پیام جالبی را خطاب به طرفداران این تیم منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو پس از ۱۲ سال به لیگ برتر انگلیس بازگشته و قرار است طی دو فصل آتی در منچستریونایتد به میدان برود.

ستاره پرتغالی شیاطین سرخ که اولین توپ طلا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه سرالکس فرگوسن در این تیم تجربه کرده اکنون طی پیامی از بازگشت هیجان انگیزش صحبت می‌کند.

 رونالدو در پیامی خطاب به طرفداران یونایتد و همینطور فرگوسن نوشت: «همه کسانی که مرا می‌شناسند، از عشق بی پایان من به منچستریونایتد اطلاع دارند.  سال‌هایی که من در این باشگاه گذراندم، جایی که کاملاً شگفت انگیز بود و مسیری که با هم طی کردیم در تاریخ این موسسه بزرگ و شگفت انگیز با حروف طلا نوشته شده است.

در حال حاضر حتی نمی‌توانم احساساتم را توضیح دهم، زیرا می‌بینم که بازگشت من به اولدترافورد در سراسر جهان اعلام شده است. این مانند یک رویا است که محقق شد، بعد از همه اوقات که برای بازی مقابل یونایتد من برمی‌گشتم. یونایتد، حتی به عنوان حریف، همیشه چنین حس و احترامی را از طرفداران روی سکوها احساس می‌کرد. این کاملاً 100 مواردی است که رویاها از آن ساخته شده‌اند!

اولین لیگ داخلی من، اولین جام من، اولین ارتباط من با تیم ملی پرتغال، اولین قهرمانی لیگ قهرمانان، اولین کفش طلا و اولین توپ طلا، همه آن‌ها از این ارتباط ویژه بین من و شیاطین سرخ زاده شده اند. تاریخ در گذشته نوشته شده و تاریخ بار دیگر نوشته خواهد شد!  روی حرفم حساب کن! من همین جا هستم! من برگشتم همان جایی که به آن تعلق دارم! بگذارید یکبار دیگر این اتفاق بیفتد!

- سر الکس ، این یکی برای شماست…»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز