خبرگزاری کار ایران

رضایی: برای تداوم میزبانی‌ باید پروتکل‌ها به دقت رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۵۲۵

مدیررسانه تیم ملی فوتبال ایران ضمن تشریح شرایط تیم ملی از همه درخواست کرد تا برای ادامه میزبانی‌های کشورمان در مسابقات آتی، حداکثر درک و همکاری را در برگزاری بازی روز پنجشنبه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمودرضا رضایی در گفتگو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما گفت: شرایط عادی نیست و با این حال ورزش فوتبال در کشور ما و سراسر جهان در تلاش برای ایجاد یک تعامل در اوج پاندمی کرونا است. به همین دلیل ای اف سی و فیفا پروتکل‌های بسیار سختگیرانه‌ای دارند.خوشبختانه پس از ماه‌ها تلاش توانستیم میزبانی از دست رفته را بازگردانیم، اما باید همه موارد بهداشتی را به دقت رعایت کنیم تا خدشه ای به این میزبانی وارد نشود.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال در حال ایجاد یک تحول بزرگ است و همین الان تیم ملی فوتسال در بلاروس است و تیم ملی بانوان درگیر اردوها برای حضور در جام ملتهای آسیا است. تیم ملی فوتبال کشورمان نیز برای حضور در جام جهانی در تلاش است و لژیونرها نیز امروز وارد اردو شدند. پروسه بزرگی در زیرساخت ها در حال شکل گیری است.

مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اهالی رسانه که احترام بسیار زیادی برایشان قائل هستم و بسیار نجیب و زحمت کش هستند باید شرایط را درک کنند. در دور قبل مسابقات در بحرین هیچ خبرنگاری نتوانست به بحرین بیاید. حالا که میزبان شدیم طبق پروتکل ای اف سی و فیفا و زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون تعداد زیادی خبرنگار را در ورزشگاه آزادی باید داشته باشیم، اما طبق تعاریف خود ای اف سی و فیفا و دوستان باید این شرایط را بپذیرند. حدود یکصد و نود درخواست جهت حضور در ورزشگاه به فدراسیون رسیده است، اما محدودیت‌هایی وجود دارد و همه چیز برطبق قوانین اولویت بندی شده است. در ابتدا باید مقدمات حضور اولویت‌های رسمی فراهم شود و پس از آن می‌توان به درخواست های دیگر رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شرایط خاص است و با امکاناتی محدود درحال خبررسانی هستیم. وب سایت فدراسیون و تیم ملی یک فضای متعلق به همه مردم ایران است و همه اطلاعات شامل خبر، عکس، فیلم و ... موجود است و مردم و رسانه می‌توانند اخبار شفاف را از این طریق پیگیری کنند.

وی درباره حضور کادرفنی تیم ملی در تمرینات گفت: باقری که از مفاخر و سرمایه ملی است و در خدمتشان هستیم، همینطور خانبان. از فردا به شکل کامل در خدمت هر دو عزیز هستیم. به هر حال یک سری بوروکراسی اداری بین فدراسیون و باشگاه وجود دارد که پیگیری شده است و هر دو از فردا به اردو اضافه می شوند. در خصوص اسکوچیچ و هاشمیان نیز در واقع قرنطینه بودن مربیان به خاطر رعایت دقیق پروتکل است، اگر نه هیچ علایمی ندارند، اما قرنطینه تا زمان منفی شدن تست ادامه دارد. امروز حتی جهت رعایت پروتکل‌ها از بیشتر کارمندان هتل المپیک تست گرفتیم تا بازیکنان در محدوده قرنطینه مطلق قرار داشته باشند و خللی در میزبانی رخ ندهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز