خبرگزاری کار ایران

رستمی: مدالم را به مردم و رهبری تقدیم می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۴۷۶

دارنده مدال طلا وزنه‌برداری پارالمپیک توکیو با تقدیم مدالش به مردم و رهبر انقلاب گفت: برای این مدال سختی‌های زیادی کشیدم و خوشحالم که نخستین مدال طلا کاروان ایران را کسب کردم.

به گزارش ایلنا، روح‌الله رستمی بعد از کسب مدال وزنه‌برداری دسته منهای 80کیلوگرم  پارالمپیک توکیو اظهار داشت: خوشحالم از اینکه نخستین مدال طلا کاروان ایران به نام من ضرب شد. برای کسب این مدال در چند سال گذشته زحمات زیادی کشیدم و حتی در شرایط سخت کرونایی تمرینات را رها نکردم. بالاخره جواب این زحمات را گرفتم. بابت این اتفاق خدا را شاکر هستم.

وی با بیان اینکه کمیته ملی پارالمپیک و کارشناسان برای من شانس مدال طلا قائل شده بودند گفت: همه توقع طلا داشتند و خوشحالم که جواب اعتماد آنان را دادم.

رستمی که در شکست رکورد این دسته در پارالمپیک ناموفق بود در این زمینه گفت: بعد از حرکت سوم در حالی که مدال طلای من قطعی بود تصمیم گرفتم به رکورد پارالمپیک حمله کنم اما فاصله بین حرکت آخر و رکوردم کم بود و نفس‌گیری به‌درستی انجام نشد. یکی دیگر از دلایل عدم موفقیت در ثبت رکورد آسیب‌دیدگی کتفم بود.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در زمینه برنامه خود برای آینده گفت: فعلاً به استراحت می‌پردازم و به آینده فکر نکردم. 

قهرمان جهان در دسته منهای 80 کیلوگرم در پایان گفت: مدالم را به مردم ایران و مقام معظم رهبری تقدیم می‌کنم. همچنین این مدال را باید به شهید مدافع حرم  «حسن عبدالله زاده» و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز