خبرگزاری کار ایران

شکاف عمیق سرمربی با مدیران فجر؛ اختلافی که دودش به چشم فوتبال شیراز می رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۵۱۵

تیم تازه لیگ برتری شده فجر سپاسی با مشکلات جالب توجه ای رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فجر سپاسی در مسابقات این فصل لیگ آزادگان با کسب مقام قهرمانی موفق شد بعد از ۸ سال دوباره جواز حضور در مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را کسب کند.

بعد از اتمام مسابقات لیگ آزادگان و صعود فجر، شیرازی ها تاکنون هیچ فعالیتی در فصل نقل و انتقالات نداشته اند و از همین رو قرار بود بین مدیران تیم و کادرفنی جلسه ای برگزار شود که به دلیل وجود اختلافات این جلسه تا کنون برگزار نشده است.

اولویت فجری ها طبق برنامه علی اصغر کلانتری سرمربی این تیم حفظ شاکله اصلی این تیم بوده و قرار شد که قرارداد ۸ بازیکن این تیم که به پایان رسیده است تمدید شود اما به یک باره امیرحسین صدقی مدافع این تیم با قراردادی آزاد راهی اصفهان شد تا شاگرد مهدی تارتار شود که همین موضوع واکنش تند کلانتری را در برداشت.

کلانتری با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام انتقادات شدیدی را نسبت به مدیریت باشگاه وارد کرد و نوشت: بنده سه هفته است که لیست ۱۹ سرباز و تمدیدی‌ها را به باشگاه تحویل دادم و اسنادش موجود است علاوه براینکه بازیکنی جذب و تمدید نشد و حتی بازیکن اصلی تیم هم از جمع ما جدا شد.

این سخنان سرمربی تیم به خوبی اختلافات سرمربی و مدیریت باشگاه را عیان کرد و به نظر می‌رسد این موضوع بیش از هر چیز به ضرر فوتبال شیراز باشد.

همچنین پیش از این قبل در هفته های که فجر در لیگ یک نتیجه نمی‌گرفت کلانتری مدعی شده بود مدیریت به دنبال اخراج وی بوده است اما سردار بوعلی مانع جدای وی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز