خبرگزاری کار ایران

اسدی: پرسپولیس‌ بدون توجه به استقلال فقط باید ۵ بازی‌اش را ببرد/ می‌توانیم بعد از ۲۰ سال دوباره جلوی فجرسپاسی جشن قهرمانی بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۴۲۸

پیشکسوت پرسپولیس با توجه به نتایج روز گذشته به قهرمانی این تیم در لیگ برتر امیدوار شده است.

ابراهیم اسدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج روز گذشته لیگ برتر و نزدیک شدن پرسپولیس به صدر جدول اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس در بازی با پیکان بازی مسنجم و خوبی انجام داد و نشان داد به روزهای خوبش برگشته است. با وجود اینکه چند بازیکن کلیدی مثل ترابی و امیری نبودند و مهدی عبدی هم آن شرایط برایش پیش آمده بود ولی تیم عملکرد خوبی داشت و علاوه بر دو گلی که زده شد چند موقعیت دیگر هم از دست رفت و با این شرایط پرسپولیس خیلی امیدوار کننده ظاهر شد. 

وی افزود: در یک صحنه دیدم سیدجلال حسینی از سرش خون می آمد و به دکتر می‌گفت هرچه زودتر باندپیچی کن تا به زمین بروم. این نشان از وضعیت این روزهای پرسپولیس‌ دارد که از سیدجلال با آن همه تجربه و نقش مهمی که در تیم دارد تا جوان‌ترین بازیکن تیم همه با جان و دل و انگیزه به دنبال موفقیت و کسب پیروزی هستند و این همان چیزی است که می‌تواند قهرمانی تیم را در پایان فصل رقم بزند. 

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: با این شرایط به نظرم تیم شانس خوبی برای قهرمانی دارد. دیدید که سپاهان مقابل استقلال چقدر خوب بازی کرد و هفته بعد مقابل پدیده هم کار راحتی ندارند و دیدار با فولاد و مس هم خارج از خانه برای آنها بازی‌های سختی است و ممکن است امتیاز بدهند. برای همین پرسپولیس‌ باید از فرصت استفاده کند و بدون توجه به استقلال هر ۵ بازی بعدی را ببرد و امیدوارم در پایان جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

اسدی در مورد اینکه همین سپاهان ممکن است یقه پرسپولیس را هم بگیرد، گفت: بله بازی سختی است ولی خب پرسپولیس هرچقدر امتیاز می‌خواسته از دست بدهد تا الان داده و دیگر فرصت اشتباه ندارد و اگر می‌خواهد شانس قهرمانی داشته باشد باید بازی‌های باقی مانده را پیروز شود و من در این تیم می‌بینم که بتواند سپاهان و سایر حریفانش را شکست دهد. 

وی در مورد بازگشت حامد لک به تیم عنوان کرد: اتفاق خوبی بود و حامد به ترکیب برگشت و عملکرد خوبی هم داشت و امیدوارم در این شرایط حساس دیگر چنین مسایل حاشیه‌ای در تیم ایجاد نشود و پرسپولیس در این مقطع حساس از نبود بازیکنانش متضرر نشود. 

اسدی در پایان با اشاره به اینکه این تیم بعد از ۲۰ سال ممکن است هفته آخر لیگ با برتری مقابل فجر سپاسی جشن قهرمان شود هم گفت: یاد آن بازی و گلی که زدم بخیر واقعاً روز خاصی بود. امسال هم هفته آخر با فجر داریم ولی این بازی در شیراز است. من فکر می‌کنم حتی ممکن است کار به هفته آخر نکشد و ما در هفته ما قبل پایانی لیگ جشن قهرمانی بگیریم ولی تکرار قهرمانی جلوی فجر هم می‌تواند اتفاق جالب و دراماتیکی باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز