خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- روسیه

پیروزی آذرم دخت در کشتی نخست/ شکست عابدی درزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۸۳۱

مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، از صبح امروز در شهر اوفا روسیه در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف المیر علی یف از آذربایجان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم با برنده کشتی میان نمایندگان ترکیه و روسیه کشتی خواهد گرفت.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با چیز لاجوآی از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور سوم به مصاف برنده دیدار حریفان روس و آذربایجان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم محمدحسین آذرم دخت پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر واسیل کوجوک از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اکسایوس موکوبو از نروژ می رود.

در وزن 87 کیلوگرم علی عابدی درزی در دور اول با نتیجه 4 بر 3 مقابل آلگوت کالمان از سوئد مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 130 کیلوگرم امیرمحمد بیات پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سرخان ممدوف از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور سوم به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان هند و لهستان می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز