خبرگزاری کار ایران

موسوی: طرح استعدایابی به روند رشد فوتبال بانوان کمک می‎‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۷۵۹

نایب رییس فدراسیون فوتبال در امور بانوان ضمن تشکر از رییس فدراسیون در راستای اجرایی کردن طرح استعدادیابی در بخش بانوان و آقایان گفت: بدون شک آینده تیم های ملی با اجرای طرح فوق تامین خواهد شد.

به گزارش ایلنا، شهره موسوی، رییس کمیته بانوان در خصوص اجرای طرح استعدادیابی گفت: پس از دستور رییس فدراسیون اقدامات مربوط به توسعه و استعدادیابی بازیکنان سطح کشور در چند ماه اخیر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در راستای توسعه کمی و کیفی بازیکنان فوتبال، تاکید رییس فدراسیون فوتبال بر استعدیابی مدرن، ارتقاء کیفیت و جایگاه تیم های ملی فوتبال پایه و به منظور هوشمندسازی، تسهیل و تسریع در شناسایی بازیکنان مستعد در سراسر کشور،  سامانه استعدادیابی بازیکنان بین رده سنی ۱۴ تا۱۹سال فعال شده است که تاکنون ۱۰۰ دختر مستعد به رشته فوتبال ثبت نام کرده اند.

وی گفت: بدون شک آینده تیم های ملی با اجرای طرح فوق تامین خواهد شد. باید زمان بگذرد تا به نتیجه دلخواه در این طرح برسیم. معتقدم در بخش تیم های ملی و روند رو به رشد فوتبال بانوان در آینده مشکلات کمتری خواهیم داشت.

موسوی در پایان گفت: سی‌ام مردادماه اعزام تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان به ازبکستان جهت انجام دو بازی دوستانه‌ را در پیش داریم و باتوجه به نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان کلیه اردوهای آماده‌سازی با رعایت پروتکل‌ها و در سطح بسیار خوبی در حال پیگیری است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز