خبرگزاری کار ایران

فشارها به سرمربی استقلال همچنان زیاد است/ بعد فکری حالا جدایی بازیکنان سوژه حمله به فرهاد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۰۹۰

فشارهای این چند روز به فرهاد مجیدی بعد از دست دادن قهرمانی جام حذفی زیاد است.

به گزارش ایلنا، این روزها استقلال آبستن حوادث اخبار و حواشی زیادی است که اهم آن به نقل و انتقالات تابستانی این تیم برای لیگ ۲۱ و اینکه آیا فرهاد می ماند یا خیر.

با این حال این روزها یک نقل قول از فرهاد مجیدی در فضای مجازی بین هواداران بخصوص هواداران پرسپولیس دست به دست می‌شود که این جمله کوتاه او که هر کسی برود من هم نیستم حسابی خبرساز شده و به همه به آن می پردازند. اهمیت این نقل قول که حالا مدام در حال دست به دست شدن بوده در جایی است که بعد از جدایی محمد نادری از استقلال و رفتنش به ترکیه این موضوع را به او یادآوری می‌کنند که یک بازیکن رفت و حالا حرف جدایی دانشگر، ارسلان مطهری و دیگر بازیکنان در میان است پس چرا او به حرفش عمل نکرد.

این موضوع در ادامه فشارهای این چند روز به فرهاد مجیدی بعد از دست دادن قهرمانی جام حذفی است. از یک سو محمود فکری به فرهاد مجیدی تاخت و او را میراث خوار دیگر مربیان لیگ دانست که هیچ موفقیت و توفیقی به دست نیاورده است و از سوی دیگر این نقل قول فرهاد به ملعبه دست هواداران فوتبال تبدیل شده است که منتظر واکنش او برای ماندن یا رفتن از استقلال هستند.

به هر حال اگر قرار باشد فرهاد مجیدی لیگ بیست و یکم را هم با استقلال شروع کند از حالا فشارهای زیادی بر او وارد شده و این یعنی اینکه مطالبات از فرهاد زیاد است و باید دید چقدر باشگاه استقلال می تواند خواسته های او را برای جذب و حفظ بازیکنان فعلی اجابت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز