خبرگزاری کار ایران

صالح حردانی: قراردادم با فولاد 40 میلیون تومان بود/ پیشنهاد دارم ولی هنوز تصمیم نگرفته‌ام/ این جام تقدیم به مردم مظلوم خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۹۱۳

صالح حردانی مدافع فولاد خوزستان گفت: آقا جواد به من هم درآسیا و هم در لیگ برتر بها دادند و خداراشکر می‌کنم توانستم جواب اعتمادشان را به خوبی بدهم.

صالح حردانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص قهرمانی جام حذفی اظهار کرد: خداراشکر توانستیم بعد از گذراندن یک فصل سخت و دشوار دل مردم مظلوم خوزستان را شاد کنیم و دست پر از اصفهان برگردیم و قهرمانی جام حذفی را به مردم غیور و محترم خوزستان تقدیم کنیم.

مدافع فولاد در ادامه گفت: این فصل به لطف خدا و اعتماد کادر فنی برای من خیلی خوب بود خدارا شاکرم که توانستم جواب اعتماد کادر فنی و سرمربی محترم تیم آقای نکونام را بدهم.

حردانی درباره کار در کنار جواد نکونام بیان کرد: جواد نکونام نیاز به تعریف ندارد و همه چیز را در عمل انجام داده است. ایشان مربی با سواد و با تجربه‌ای هستند. کمتر مربی در لیگ برتر به بازیکنان هم سن و سال من بها می‌دهد، اما آقا جواد به من هم درآسیا و هم در لیگ برتر بها دادند و خدا را شکر می‌کنم که توانستم جواب اعتمادشان  را به خوبی بدهم. سال اول توانستیم سهمیه را بدست آوریم  و سال دوم هم قهرمانی در جام حذفی را به لطف خدا و تلاش همه‌ی اعضای تیم بدست آوردیم.

حردانی درباره شایعه جدایی از فولاد خوزستان و پیوستن به آبی‌پوشان پایتخت تصریح کرد: دو سال دیگر با فولاد قرارداد دارم، پیشنهادات زیادی تا کنون به دستم رسیده است اما هیچ صحبتی با هیچ تیمی تا الان انجام نداده‌ام. هنوز تصمیمی نگرفته‌ام چون دو سال دیگر قرارداد دارم.

وی در ادامه درباره قرارداد 40 میلیونی با فولاد توضیح داد: فولاد باشگاه من است و در اینجا احساس خوبی دارم و بازی در این برای من باعث افتخار است. ابتدا قرارداد 3 ساله 40 میلیون تومان بود. ولی بخاطر فولاد خوزستان و عشقی که به فولاد داشتم توانستم این همه سختی را تحمل کنم. بعد از بازی در آسیا و گلی که مقابل العین برای فولاد زدم آقای جواد با باشگاه صحبت کردند تا با من قرارداد ببندند و مبلغ قراردادم را بیشترکنند که موافقت کردند.

حردانی در پایان گفت: در آخر از سرمربی خوب‌مان و همه کادر فنی تشکر می‌کنم که با همدلی و اتحاد یک فصل سخت را توانستیم با بهترین نتیجه به اتمام برسانیم و سختی این روزهای تلخ خوزستان را با کسب جام حذفی تقدیم مردم خوزستان کنیم و برای لحظاتی شادی را برایشان به ارمغان بیاوریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز