خبرگزاری کار ایران

میری: امیدوارم مردم خوزستان همیشه مثل امشب دل‌شان شاد باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۴۸۰

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که مردم خوزستان همیشه مانند شب قهرمانی این تیم در جام حذفی دلی شاد داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمد میری هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از کسب مقام قهرمانی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم تیم خوب استقلال را شکست بدهیم. یک دوره بازی‌های سخت را پشت سر گذاشتیم و سال سختی بود که توانستیم با این قهرمانی، این سال سخت را کامل کنیم. به همه مردم خوزستان و همه خانواده‌هایی که یک سال سخت را کنار ما تحمل کردند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه مثل امشب دل‌شان شاد باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فولاد می‌تواند در فصل آینده لیگ قهرمانان عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد، گفت: باید ببینیم تا آخر فصل چه می‌شود و تصمیم باشگاه چیست. چه کسانی می‌روند و چه کسانی می‌مانند. این فصل سال خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و کمترین حق ما صعود از گروه‌مان بود. امیدوارم فولاد در آینده روزهای خوبی داشته باشد و بتواند موفق شود.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد شرایطش در فولاد و اینکه آیا با این باشگاه قرارداد دارد یا نه، خاطرنشان کرد: قراردادم تمام شده است و باید کمی استراحت کنم تا ببینیم چه شرایطی در پیش خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز