خبرگزاری کار ایران

سعیدی: گنج زاده شانس مدال بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۸۵۵

دبیرکمیته ملی المپیک گفت: گنج زاده شانس مدال بود و این پیش بینی را می‌کردم که به مدال برسد.

به گزارش ایلنا، کیکاوس سعیدی پس از پایان طلای سجاد گنج زاده گفت: گنج زاده با لطف خدا و دعای مردم و تلاش‌های شبانه روزی خود امشب توانست به فینال راه یابد و طلای المپیک را بدست بیاورد. 

وی ادامه داد: این موفقیت را به همه تبریک می‌گویم و خوشحالم در شب پایانی مدال طلا را بدست آوردیم و این افتخار را به رهبر انقلاب و مردم عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم در المپیک‌های بعدی هم به درخشش خود ادامه دهیم. 

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کاراته ایران ظرفیت‌های زیادی دارد. در بخش زنان بدشانسی آوردیم و عباسعلی به خاطر آسیب دیدگی با مشکل رو به رو شد و از بهمنیار هم تشکر می‌کنم. 

وی ادامه داد: گنج زاده شانس مدال بود و این پیش بینی را می‌کردم که به مدال برسد. گنج زاده به آرزوی خود رسید و کام مردم را هم شیرین کرد. 

سعیدی در خصوص ناکامی برخی رشته‌ها گفت: کارشناسان بعد از اتمام بازی‌ها بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و به اطلاع مردم می‌رسانند. 

وی ادامه داد: به هر حال همه فدراسیون‌ها تلاش کردن و مجموعه مدیریتی ورزش هم حمایت کرد اما سطح مسابقات بسیار بالاست و همه کشورها رقابت زیادی داشتند و کشورهای بیشتری نسبت به المپیک قبل مدال آوردند. خوشبختانه دو ظرفیت جدید در کاراته و تیراندازی هم برای ما مدال آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز