خبرگزاری کار ایران

پاسخ به یک جنجال بزرگی در پایان بازی برابر پرسپولیس

مدافع پیکان: چرا مغانلو را بغل کردم؟ نیمار هم به مسی تبریک گفت!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۵۴۷

بعد از قهرمانی تیم پرسپولیس تهران در فضای مجازی برخورد یکی از بازیکنان تیم پیکان با شهریار مغانلو بسیار مورد توجه قرار گرفت.

آرش قادری در گفتگو با ایلنا در خصوص دیدار با پرسپولیس تهران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: به دلیل حساسیت بالایی این بازی داشت ما در اوایل خیلی تمرکز کافی نداشتیم و همین باعث شد که دو گل زودهنگام دریافت کنیم وگرنه ما 9 هفته بدون شکست بودیم و خیلی کم پیش آمده بود که در این فصل در یک نیمه دو گل دریافت کنیم. همین حساسیت در مقابل تجربه بالای تیم پرسپولیس که خیلی هم خوب بازی می‌کنند موجب شد تا دو گل زودهنگام به ما بزنند و همین نتیجه را هم حفظ کنند که در پایان برنده نتیجه مسابقه باشند.

بازیکن تیم پیکان درمورد حواشی دنباله دار این مسابقه علیه بازیکنان و کادرفنی این تیم اضافه کرد: هم رزومه آقای تارتار مشخص است و هم عملکرد تیم ما در طول فصل را همه از آن آگاه هستند. تیم پرسپولیس در این فصل تنها یک شکست داشته است و اینکه همه از ما توقع داشته باشند که باید پرسپولیس را شکست بدهیم و چون این اتفاق نیفتاده تبانی یا کم‌کاری است، دور از انصاف و خلاف واقعیت است. تمامی تیم و اعضای کادرفنی با شرافت بازی کردیم ولی مقابل تیمی که 4 سال قهرمان است و این فصل تنها یک شکست داشته نتوانستیم برنده باشیم. حرف‌هایی درباره کم‌کاری یا تبانی از دسته افرادی است که فوتبالی نیستند و مسائل دیگر را درون زمین فوتبال دخیل می‌بینند.

قادری در مورد خوش‌و‌بش او با شهریار مغانلو پس از پایان بازی که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته، همچنین گفت: بحث تبریک و این مسائل نبود. شهریار رفیق چندین ساله من است و سال گذشته نیز هم تیمی بودیم. بعد ازاینکه بازی تمام شد او با وحید امیری گفتگو می‌کرد که از کنارش رد می‌شدم و من را بغل کرد و یک تبریک ساده به او گفتم.

مدافع تیم پیکان به اتفاقات بازی فینال کوپا آمریکا اشاره کرد و گفت: بعد از فینال کوپاآمریکا با آن حساسیت نیمار و مسی که با هم رفیق بودند دیدید که چگونه به هم تبریک گفتند. من و شهریار هم یک تبریک ساده گفتیم و این اندازه که درموردش صحبت می‌کنند و جنجال به راه افتاده، نبود. هیچ صحبتی بین ما رد و بدل نشد و می‌گویم که فقط یک تبریک بود.

آرش قادری درخصوص عملکرد پیکان در فصل اخیر توضیح داد: آقای تارتار سختی‌های زیادی را برای یکدل کردن این تیم کشیدند و ما تیم جوانی داشتیم که با توجه به تفاوت هزینه‌ها با سایر تیم‌ها جایگاه خوبی هم کسب کردیم. آقای تارتار زحمت کشیدند و پس از بازی هم از عملکرد ما رضایت داشتند؛ اینکه انتظار داشتند ما پرسپولیس را شکست بدهیم، واقعا بی انصافی بود. جا دارد از اعضای کادرفنی تیم پیکان تشکر کنم که به جوانان خیلی میدان دادند و خیلی سختی می‌توان یک تیم همدل مانند پیکان امسال کنار هم جمع کرد.

مدافع 23 ساله در مورد وضعیتش برای ادامه همکاری با پیکان گفت: من قراردادم با باشگاه پیکان به اتمام رسیده و چند پیشنهاد دارم ولی فعلا تصمیم گیری نداشته‌ام و باید ببینم که چه تصمیمی خواهم گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز