خبرگزاری کار ایران

داور چهارم بزدل بود

واکنش تند پورموسوی به سرمربی فولاد: نکونام به من گفت جادوگر/ دیگر نمی‌گذارم او در خوزستان مربیگری کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۸۹۷

سرمربی صنعت نفت در نشست خبری خود بعد از بازی با فولاد به جواد نکونام تاخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بعد از شکست این تیم برابر فولاد خوزستان در نشست خبری این بازی گفت: ابتدا بابت این برد به هواداران فولاد تبریک می‌گویم. اما تاسف می خورم برای فوتبال خوزستان که هویت خود را از دست داده است و همش شده درگیری و توهین و یقه گیری. ندیدم یک تیم در این زمین بازی کند و به آن توهین نکنند. به من که فرزند خوزستان هستم بی احترامی کردند و اصلا از این موضوع نمی گذرم. به من گفتند جادوگر و من این  موضوع را در کمیته اخلاق پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: من مشخص میکنم چه کسی جادوگر است در دو سال گذشته روی خط دروازه کدام تیم آب ریختند؟ در بازی با استقلال چه کسی بلند بلند میگفت اجی مجی؟ در کدام بازی در ورزشگاه روباه آوردند؟ فلان فرد چه کاره است که هر بازی با پرواز اختصاصی از بندرعباس به اهواز می‌آید؟ نامه مکتوب داریم در بازی رفت با ما مهمان فولاد است اجازه دهیم وارد زمین شود که ما این کار را نکردیم. دو سال است پشت پنجره بسته قایم شدند. کجایی قرارداد محمد بلبلی دست کاری شده است؟ در کانتینر در تهران به بلبلی زنگ بزنید بپرسید. اول فصل تمامی بازیکنانی که می خواستند را گرفتند. با فرار رو به جلو هر کاری می‌کنند.

سرمربی صنعت نفت اظهار داشت: یک شما یک قول می‌دهم با تمام وجود روبه‌روی جواد نکونام می ایستم و نمی گذارم در این استان مربی گری بکند. چون به من که فرزند خوزستان هستم توهین کرد. داور چهارم بزدل بود شنید به داور چیزی نگفت اما من از حق خودم دفاع خواهم کرد. از مردم عذرخواهی میکنم اما نکونام نیاز داشتیکی تو دهن او بزند و من این کار را کردم . چرا در بازی با تیم های خوزستانی همیشه خوزستانی ها به هم توهین می‌کنند؟ ما نگفتیم حرف خودشان است. می گویند 20 هفته است طلسم ما نشکسته است این حرف یعنی چه؟ طلسم یعنی چی؟ اشان دو سال به تمام به مربیان و مدیران و بازیکنان خوزستانی بی احترامی کرد. خیلی متاسفم برای انها که روی نیمکت این تیم هستند و در کنار ایشان کار می‌کنند.

پورموسوی گفت: ما باختیم سرمان بالا است و عذر خواهی میکنیم. انها از موقعیت های خود استفاده کردند ما نکردیم و این طبیعی است که در فوتبال یکی بازنده و یکی برنده است. اما چه اتفاقی می افتد وقتی گل دوم رو می‌زنند به من بی احترامی می کنند؟ همه دیدند. البته آقای حاج ملک خوب قضاوت کرد و من به ایشان تبریک می ‌گویم.  اما از داور چهارم گله مند هستم.

او افزود: اگر من پیراهن مشکی دکمه سفید می پوشم آرشیو  خود را نگاه کنید به جز بازی گذشته در دو سال گذشته در  کدام بازی ها لباس مشکی با آرم قرمز می‌پوشد؟ من پیراهن مشکی با دکمه سفید را امروز پوشیدم با  این لباس و بدون این لباس  برد و باختم. 

وی در پایان در مورد اینکه آیا حق صنعت نفت شکست بود گفت: فکر میکنم بازی پایاپای بود و روی ارسال ها دروازه بان ما کمی روی خروج ها شک و تردید داشت و گل خوردیم وگرنه فولاد موقعیتی نداشت. اینکه شما مدام پاس بلند و قطری بدهی که نشد فوتبال و نیم شود گفت بازی در اختیار آنها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز