خبرگزاری کار ایران

ربیعی:بازی خوبی بود دو تیم استرس نداشتند/۳۰ بازی است برای ما پنالتی نگرفته اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۸۹۶

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید داوران در ۳۰ بازی گذشته برای تیمش پنالتی نگرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر پدیده بیان کرد: به خاطر بازی فنی و خوبی که هر دو تیم داشتند به رحمتی و تیم پدیده تبریک می‌گویم. دیروز هم نوید داده بودم که بازی خوبی خواهد شد چون هر دو تیم استرس ندارند. به نظم هر دو تیم خوب بازی کردند و تیم ما هم در مدار برنامه‌ریزی خودمان بازی کرد. اشتباهاتی هم داشتیم اما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. سعی کردیم به حریف فرصت کمی بدهیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. برای ما این بازی تمام شده و از این لحظه باید خودمان را برای هفته آخر آماده کنیم. هفته گذشته باید در آبادان پیروز می‌شدیم. اگر در دقایق پایانی غفلت نمی‌کردیم و بازی را حفظ می‌کردیم الان دو رتبه بالاتر بودیم. این‌ها در سال اول حضور یک تیم در لیگ برتر طبیعی است. 

او درباره داوری هم گفت: داوری امروز خوب بود. امروز اتفاق خاصی رخ نداد ولی ۳۰ بازی است که برای تیم ما پنالتی گرفته نشده است. شاید ما و حریف اختلاف نظر داشتیم اما داور مسلط و به صحنه‌ها خیلی نزدیک بود. 

ربیعی درباره بازی دادن به مجید نصیری گفت: کمی که شرایطمان ثبات پیدا کرد به این جوان ۱۹ ساله بازی دادم و خوشحالم. امروز هم گل اول بازی را زد. خوشحالم که این‌ها می‌توانند آینده‌های مس باشند. برنامه‌ریزی کرده‌ایم که جوانان بیشتری داشته باشیم. الان هومن ربیع‌زاده را هم داریم. یک جوان بومی خوب هم به نام اصغر صادقی داریم که اگر فرصت می‌شد حتما به او هم بازی می‌دادم. این‌ها می‌توانند آینده فوتبال ایران باشند. امیدوارم با جدیت بیشتر کارشان را ادامه دهند و مغرور شوند. از مجموعه تیم و مدیریت تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز