خبرگزاری کار ایران

مجیدی: در هر دو نیمه بهتر از نساجی بودیم / امیدوارم فصل بعد یک زمین چمن در شان مردم قائمشهر احداث شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۸۸۰

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از مصاف با نساجی مازندران اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم باید بگویم که خیلی خوشحالم که به سرزمین پدری ام برگشته ام.

او درمورد بازی ادامه داد: بازی خوبی بود و هر دو تیم تلاش کردند. در نیمه اول و نیمه دوم بهتر از حریف بودیم و تیم ما تیم برتر میدان بود. خوشحالم که سه گل زدیم، تیم نساجی تیم خوبی بود و بازیکنان جوان خوبی داشت و خوشحالم که این تیم در لیگ برتر مانده است؛ به امید خدا برای فصل جدید یک زمین چمن که در شان مردم قائمشهر باشد ایجاد شود تا از بازی های خانگی نهایت استفاده را انجام بدهند.

خبرنگاری درمورد مسائل مدیریتی استقلال از مجیدی سوال کرد و او پاسخ داد: این کنفرانس درمورد بازی نساجی است و اگر صحبتی در مورد بازی نساجی دارید من پاسخگو هستم.

مجیدی به حضور برسرمزار زنده یاد نادر دست نشان اشاره کرد و گفت: ما شب گذشته دیر وقت به قائمشهر رسیدیم، خیلی دوست داشتم که بر سر مزار آقای نادر دست نشان حاضر شویم ولی دوباره به خانواده او تسلیت می گویم. فردا فرزاد به نمایندگی از ما و بازیکنان بر سر مزار آقای دست نشان حاضر می‌شود.

سرمربی استقلال درباره اینکه تصمیمش درمورد حضور هواداران در ورزشگاه‌ها چیست، گفت: این موضوع نه تنها برای نساجی بلکه برای همه است. هر تیمی با حضور تماشاشاگرانش انگیزه پیدا می کند. این از شانس من است، در استقلال هم از زمانی که من آمدم نتوانستیم در حضور تماشاگران بازی کنیم. برای همه تیم ها تماشاگر یک امتیاز مثبت است. یکی از بهترین طرفداران که در عمرم دیدم طرفداران نساجی هستند. نساجی یک تیم ریشه دار  و مردمی است البته این تیم باید تقویت شود؛ هر چند می دانم آقای حدادیان زحمات زیادی کشیده و این تیم را ساپورت کرده است. در مجموع امیدوارم دارای یک ورزشگاه و چمن خوب در حد تیم های لیگ برتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز