خبرگزاری کار ایران

نکونام: سپاهانی را شکست دادیم که یک تیم در زمین و یک تیم روی نیمکت داشت/ با سخت کوشی توانستیم به جمع 4 تیم حذفی برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۷۷۵

سرمربی فولاد در مورد برتری مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام پس از برتری فولاد مقابل سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: در ابتدا به خانواده بزرگ فوتبال خوزستان تسلیت می‌گویم. به خانواده فرتوت اهوازی تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به خانواده آنها صبر بدهد.

وی افزود: ما یک دیدار دیگر با سپاهان انجام دادیم که بازی خوبی از آب درآمده بود. اگر کمی در آن مسابقه دقت می‌کردیم، می‌توانستیم برنده باشیم.

سرمربی فولاد تاکید کرد: در بازی حذفی موقعیت هایی را از دست دادیم که باید به گل تبدیل می شد و لیاقت مان خیلی بیشتر از این بود. باید این بازی را در 90 دقیقه می بردیم و تیم مان فوتبال خوب و تاکتیکی را به نمایش گذاشت. هر دو تیم یکدیگر را خوب آنالیز کرده بودند و خوشحالم که توانستیم تیم پر قدرت و پر مهره سپاهان را که می دانید یک تیم در زمین داشتند و یک تیم روی نیمکت، شکست دهیم.

نکونام ادامه داد: به سپاهان بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم.ما هم تمام تلاش مان را انجام  دادیم و اگر 11 نفره بودیم می توانستیم در شرایط بازی آنها را شکست دهیم، اما متاسفانه داور کمی سخت گیری کرد و بازیکن ما را اخراج کرد. بعد از آن صحنه تمرکز ما از دست رفت و گل خوردیم و در آن شرایط شیرازه ما از هم پاشید اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و حتی در وقت اضافه دوم می توانستیم گل بزنیم، اما همه این اتفاقات باعث شد به ضربات پنالتی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: بردن این تیم سپاهان که در چند سال اخیر آنها را بررسی کردم، واقعا سخت است. بازی آنها مقابل پرسپولیس، استقلال و تراکتور را تماشا کنید که همگی این تیم‌ها را اذیت کرد، اما ما در یک بازی تاکتیکی مزد برتری مان را گرفتیم. به بازیکنان و هواداران تیمم تبریک می‌گویم. از روز اولی که به اینجا آمد، حمایت مان کردند و ایمیدوارم فصل را برای فولاد خوب تمام کنم. قول می دهم تلاش ما برای بهترین عملکرد باشد و آرزوی قلبی ام این است که فولاد همیشه سربلند باشد.

سرمربی فولاد ادامه داد: در این تیم تجربیات خوبی کسب کردم و دوستان خوبی در اهواز پیدا کردم. بازیکنانی در اختیار داشتم که مردانه می‌جنگند و زحمت می‌کشند. آنها برای لباسی که بر تن دارند خیلی تلاش می‌کنند.

وی در خصوص اینکه چقدر به قهرمانی تیمش در حذفی امیدوار است، عنوان کرد: با بودن یکسری از تیم‌ها که واقعا در بازی های لیگ و جام حذفی هزینه کردند، بازیکن می گیرند، پنجره بسته ندارند، ما با دست خالی یکسری کارها انجام دادیم. ما شرایطی داشتیم که در برخی بازی‌ها 4 مدافع چپ روی نیمکت داشتیم. شرایط ما خیلی سخت بوده و برخی از بازی‌ها را به خاطر کمبود بازیکن از دست دادیم.

نکونام تصریح کرد: ما با سخت کوشی توانستیم به جمع 4 تیم حذفی برسیم. هرچند اگر سپاهان صعود می کرد آنها مدعی قهرمانی بودند. ما کار بزرگی کردیم که آنها را شکست دادیم و فکرمان به بازی بعد است. سعی می کنیم بازی به بازی جلو برویم و دوست ندارم به آینده نگاه کنم. همه برنامه ما تمرین برای مسابقه بعد است تا از آن رقابت‌ موفق بیرون بیاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز