خبرگزاری کار ایران

کلوپ: قطعا قدم‌های بزرگی رو به جلو برمی‌داریم/ فن دایک شرایط خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۱۹۵

سرمربی آلمانی لیورپول از وضعیت مدافعین خود گفت.

به گزارش ایلنا، لیورپول این روزها در کشور اتریش در یک کمپ تمرینی در حال سپری کردن تمرینات پیش فصل خود است و نکته خوب برای هواداران قرمزها، بازگشت ویرجیل فن دایک، جو گومز، جوئل ماتیپ و ترنت الکساندر آرنولد، مدافعان مصدوم تیم به تمرینات است.

این 4 بازیکن به شدت در حال انجام تمرینات برای برگشتن به شرایط آرمانی هستند تا لیورپول همانند فصل گذشته به خاطر بحران در خط دفاع از کورس قهرمانی جا نماند. 

کلوپ در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه لیورپول در مورد شرایط فن دایک و گومز گفت:

فن دایک و جو گومز در چند روز اول تمرینات در جلسات تمرین نوبت عصر شرکت نخواهند کرد. جلسه دوم آنها با کادر درمانی و فیزیوتراپ ها خواهد بود. هر دوی آنها شرایط بسیار خوبی دارند. نمی دانم دقیقا چه زمانی می توانیم قدم بعدی را برداریم اما در 4 هفته آینده این اتفاق خواهد افتاد. قطعا قدم های بزرگی رو به جلو برمی داریم.

این مربی در مورد مصدومیت ماتیپ و الکساندر آرنولد نیز گفت:

جوئل شرایط خوبی دارد. او بیش از بقیه به رسیدن به تمرینات هر روز نزدیک است و باید ببینیم کی می توانیم از ابتدا در ترکیب از او استفاده کنیم. مصدومیت ترنت هم جدی بود. او نزدیک به بازگشت است اما برای 5 یا 6 روز آینده برنامه های خاصی را ادامه خواهد داد. گاهی اوقات در کنار تیم تمرین خواهد کرد و گاهی اوقات انفرادی ولی نهایتا تا هفته آینده به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

مربی آلمانی در مورد ابراهیما کوناته، مدافع جدید تیمش نیز گفت:

او بازیکن خوبی است. این را از قبل می دانستم. واقعا خوشحالم که او را داریم. هنوز خیلی جوان است ولی تجربه زیادی دارد. بازی های خوبی در گذشته انجام داده است و امیدوارم بازی های بهتری از او در آینده ببینیم. باید این نکته را در نظر داشته باشیم که تازه به ما اضافه شده و باید دائما با او در ارتباط باشیم تا بدانیم چه حسی دارد و مسائلی از این دست. 

منبع: اسکای

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز