خبرگزاری کار ایران

ناصر ابراهیمی در گفتگو با ایلنا:

این حساس ترین شهرآورد تاریخ خواهد بود/ در استقلال عده ای به دنبال سهم خواهی هستند/ به جای بیاینه نویسی روی کار خود تمرکز کنید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۹۴۶

مربی سابق پرسپولیس معتقد است برخلاف استقلال در این تیم آینده نگری وجود دارد.

ناصر ابراهیمی مربی سابق تیم پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی حساس این تیم در برابر استقلال تهران درجام حذفی گفت: این بازی همیشه یک بازی حیثیتی بوده است و هیچ ارتباطی با جایگاه دو تیم ندارد. دو تیم حاضر هستند کل فصل بازی های خود را ببازند اما در این بازی پیروز شوند. اما به نظر من این بازی حساس ترین شهرآورد تاریخ خواهد بود. پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ با سپاهان است و رقابت جذابی دارد استقلال نیز که قهرمانی لیگ را از دست رفته میبینید به دنبال کسب قهرمانی در جام حذفی است. امیدوار هستم این بازی حواشی کمتری داشته باشد و اعضای دو تیم به جای پرداختن به حواشی و درگیری ها به دنبال ارائه یک بازی خوب و منطقی باشند تا همه لذت ببریم.

وی افزود: مسائل فنی در این مقطع دیگر اهمیت ندارد و چیزی که مهم است کادرفنی از نظر روحی و روانی باید بازیکنان را برای این بازی حساس آمده کند. خدا را شکر ما 4 مهره کلیدی همچون یحیی گل محمدی، حمید مطهری، کریم باقری و افشین پیروانی را در اختیار داریم که یک میز فکر دارند و به خوبی تیم و حواشی را مدیریت می‌کنند. همین موضوع پرسپولیس تبدیل به بهترین تیم ایران و آسیا کرده است. امیدوار هستم همین موضوع باعث شود روز پنج شنبه پرسپولیس برنده دربی باشد. 

 او در مورد اینکه برخی موفقیت های پرسپولیس را به دولت و وزیر ربط می‌دهند گفت: مشکل اصلی این دو تیم این است که 42 سال است زیر نظر یک ارگان مشترک اداره می‌شوند. هر بار حرف از خصوصی شدن این  دو تیم مطرح شد اما هر دفعه در حد همان حرف باقی ماند. این دو تیم بودجه های یکسانی می‌گیرند اما نقطه ضعف آنها آنجاست که در طول این سالیان مدیران زیادی در این تیم ها جا به جا شدند که این فاجعه است. گاهی اوقات مدیران پرسپولیس و استقلال خوب در آمدند گاهی اوقات نیز بد. این حرف ها برای فرار از مسئولیتی است که به عهده افراد گذاشته شده است و می خواهند پشت حواشی خود را مخفی کنند و هواداران را تهیج کنند. شما ببینید اکنون سپاهان نیز در کورس قهرمانی است. بهتر است افراد روی تیم خود تمرکز کنند تا به موفقیت برسند.

وی افزود: مربیان پرسپولیس آینده نگر هستند و این موضوع در این تیم بیشتر از استقلال نمود دارد. شما نگاه کنید بازیکنان زیادی در پرسپولیس ستاره شدند و بعد از آن لژیونر شدند. اگر دقت کنید اکنون پرسپولیس یک تیم کامل لژیونر دارد که در خارج از ایران دارند بازی می‌کنند و ستاره تیم خود هستند. در پرسپولیس همه از کادرفنی حمایت می‌کنند اما در استقلال وقتی 4 نفر در این تیم کار می کنند عده ای از استقلالی ها با آنها همدل نیستند و به دنبال سهم خواهی هستند. فرهاد مجیدی تیم خوبی را در اختیار دارد اما عده ای اصرار دارند دخالت کنند و بگویند منم هستم تا در این تیم کار کنند.

مربی سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد داوری در هفته های اخیر و اعتراض برخی از مربیان به آن بیان کرد: اشتباهات داوری در همه جای دنیا حتی با وجود VAR نیز رخ می‌دهد و این کاملا طبیعی است و عمدی وجود ندارد. بهتر است تیم های جای بیانیه نویسی روی کار خود تمرکز کنند این کار فشار روی داوران را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود اشتباهات بیشتری رخ دهد.

ابراهیمی در مورد رقابت این پرسپولیس و سپاهان در لیگ بیستم بر سر کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: سپاهان امسال عملکرد خوبی داشته است اما سرنوشت قهرمانی در دستان خود پرسپولیس است و باید بدون توجه به نتایج سایر تیم ها روی کار خود تمرکز کند تا در 3 فینال پیش روی خود پیروز شود و قهرمان گردد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز