خبرگزاری کار ایران

فرصت طلایی رحمتی و پدیده برای کسب سهمیه آسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶۱۸

پدیده با پیروزی در برابر نساجی می تواند به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر دو تیم نساجی مازندران و پدیده خراسان از ساعت 21 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم خواهند رفت.

پدیده از ابتدای فصل با مشکلات عجیب و و غریبی در بحث مدیریت باشگاه و در ادامه مسائل مالی رو‌به‌رو بود و به نظر می‌رسید همین موضوع این تیم را در سراشیبی تندی قرار خواهد داد و هواداران مشهدی به همین خاظر نگران وضعیت این تیم بودند و بسیاری از کارشناسان این تیم را یکی از نامزدهای سقوط به لیگ یک می‌دانستند.

اما در سال جدید این تیم به همراه مهدی رحمتی شرایط متفاوتی را تجربه کرده و علی رغم همه مشکلات این تیم حالا به ساحل آرامش رسیده و حالا در بین بالانشینان لیگ بیستم قرار دارد. شاگردان رحمتی در 3 بازی خود بعد از تعطیلات لیگ برتر در برابر تراکتور، سایپا و نفت مسجد سلیمان به برتری رسیدند تا با 37 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

پدیده در این بازی شانس دارد تا با برتری در برابر تیم خوب نساجی به چهارمین پیروزی پیاپی خود برسد تا 40 امتیازی شود و بالاتر از فولاد، تراکتور و گل گهر در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد تا تیمی که در ابتدای فصل یکی از نامزدهای سقوط بود در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ مدعی کسب سهیمه آسیایی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز