خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: از لحاظ فنی مقابل سپاهان برنده بودیم/ این نتیجه مقابل یک تیم پرمهره طبیعی است/

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۴۲۹

سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد تقابل تیمش با سپاهان صحبت کرد.

سیروس پور در گفتگو با ایلنا در خصوص نتیجه بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم ما به لحاظ نتیجه گیری بازنده بود اما به لحاظ بازی برنده بودیم. سعی کردیم یک فوتبال زیبا، جوانمردانه و بدون حاشیه را به نمایش بگذاریم. در جریان بازی یک سری اشتباهات بود اما تاثیر گذار نبود. نتیجه ما دور از انتظار بود، خیلی بد شروع کردیم دو گل خوردیم و بعد از دو گل با توجه به اینکه دو تعویض انجام دادیم نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کردیم در نیمه اول دو الی 3 موقعیت خیلی خوب داشتیم.

وی افزود: نیمه دوم از دقیقه 46 تا 75 واقعا بچه های ما بی سابقه بازی کردند یکی از بهترین بازی‌هایمان بود اما در دقایق پایانی با توجه به اینکه بچه ها می‌خواستند و به باخت دو بر یک هم قانع نبودند و به دنبال حداقل تساوی مقابل تیم بزرگی مثل سپاهان بودند ولی گل سوم شیرازه تیم مارا برهم زد و بعد از گل چهارم فکر می‌کنم بازیکنان فکر می‌کردند بازی تمام شده است و بدون تمرکز و مسئولیت پذیری در ضربات ایستگاهی گل چهارم را خوردیم. ما 6 بازیکن جوان بازی دادیم که فکر می‌کنم 3 نفر از بازیکنان 19 ساله بودند و سه نفر زیر 21 سال که در کنفرانس بعد از بازی گفتم 6 بازیکن زیر 21 سال بازی دادیم. و باتوجه به توانایی باشگاه و باتوجه به اینکه بازیکنانمان محدود است فکر می‌کنم تا به امروز عملکردمان قابل دفاع بوده است.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم شاید اگر زودتر گل میزدیم نتیجه طوردیگری رقم می‌خورد. زمانی که گل زدیم 3 الی 4 دقیقه بعد گل بعدی را خوردیم. سپاهان یکی از تیم‌های بزرگ و قدرتمند فوتبال ماست که چندین ملی پوش با تجربه دارد در کنار بازیکنان ما که اکثرا جوان هستند و کم نام و نشان، طبیعی است که بدون تمرکز این نتیجه را کسب کنیم خیلی بازی ها بوده ما گل خوردیم و بچه ها دقیقه 94 با تمرکز گل تساوی را زدند.

پورموسوی در ادامه گفت: بازی دوستانه‌ای که در تهران دوماه پیش با سپاهان برگذار شد عملکرد خیلی خوبی  داشتیم. اما این بازی فرق می‌کرد تمرکز نداشتیم و یک بخشش هم بر می‌گرده به اینکه ما بازیکن هایمان محدود است ودر این شرایط آب و هوایی که بازی می‌کنم به تیم آسیب رسانده و تمرین در طول هفته در این شرایط سخت است و 4 بازی در طی ده روز مثل بازی  با سایپا با نفت مسجد سلیمان که به لحاظ اهمیت و جدول خیلی برای ما مهم بود بخصوص سایپا که بچه های ما خیلی با استرس بازی می‌کردند.

وی در خصوص پیش بینی بازی بعد مقابل مس رفسنجان گفت: در این شرایط پیش بینی سخت است. دیروز رسیدیم و چون پروازی نبود برگشت مان با اتوبوس بود. دو روز تعطیل کردیم و انشالا از فردا  تمرینات را آغاز می‌کنیم یکی دو روز اول سعی می‌کنیم ریکاوری کنیم و زمان داریم که بخواهیم بچه ها را آماده کنیم یک عده جوان هستند و سخت است به کار برگردانیم، شکست سنگینی بود که با کمک بزرگان تیم شرایط را بهتر می‌کنیم و آماده می‌شویم برای بازی مقابل مس رفسنجان که بتوانیم با یک پیروزی به روند مان ادامه دهیم. ضمن احترام به همه تیم ها سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه بدهیم و فکرمی‌کنم تیمی هستیم بدون حاشیه و به دنبال بازی کردن هستیم. سعی داریم تهاجهمی بازی کنیم و هفته به هفته شرایط تیم را بهتر کنیم. و سعی داریم در بخش دفاعی بیشتر کار کنیم و اشتباهات بازی مقابل سپاهان را تکرار نکنیم.

سرمربی صنعت نفت در پایان عنوان کرد: در آخر از هواداران صنعت نفت آبادان بخاطر این شکست عذر خواهی می‌کنیم امیدوارم این سه بازی را با تمام قوا بازی کنیم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم سربلند باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز