خبرگزاری کار ایران

ملکی: استقلال و پرسپولیس نیازی به تبانی با تیم دیگر ندارند/ کمالوند تحت فشار است و از او دلگیر نشدم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۴۲۷

گلر تیم سایپا در مورد حواشی بعد از بازی با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از شکست سایپا مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فراز کمالوند ضمن بیان اینکه در زمان پنالتی به کورش ملکی، دروازه بان تیمش گفته به سمت چپ بپرد اما او طرف دیگر را انتخاب کرده گفت که به این اتفاق مشکوک است و احساس می کند برخی از بیرون باشگاه به بازیکنان خط می دهند! این اتهام بزرگ واکنش های بسیاری به همراه داشت و در فضای مجازی خیلی به آن دامن زده شد. کورش ملکی، در ارتباط تصویری که با برنامه فوتبال برتر داشت، در مورد اتفاقاتی که در خصوص پنالتی جنجالی مطهری رخ داد توضیحاتی کامل ارائه کرد

ملکی در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: طی دو روز اخیر بعد از بازی فقط فشار بود و من سکوت کردم تا چقدر مردم می خواهند قضاوت کنند؟ همه دیده اند و این ثابت شده است که من هم مقابل استقلال پنالتی گرفته ام و هم مقابل پرسپولیس بهترین بازی هایم را انجام داده ام. همیشه سعی کرده ام که مقابل این دو تیم بزرگ بهترین بازی هایم را انجام دهم. فکر نمی کنم که در فوتبال ایران این دو تیم به قدری بزرگ هستند که برای جلو آمدن احتیاجی به تبانی و این داستان ها نداشته باشند.

وی افزود: بعد از بازی من نمی دانستم که چه مصاحبه ای شده است. خانه که آمدم دیدم که فضای مجازی پر شده و از تبانی صحبت کرده اند. طلا که پاک است چه منتش به خاک است! لزومی ندیدم که مصاحبه کنم به خبرنگاران هم گفتم که چیزی نشده که من اصلا مصاحبه کنم. می خواستم بروم سر تمرین تا ببینیم مشکل چه بوده است؟

گلر سایپا در ادامه گفت: فردای بازی سر تمرین با آقا فراز صحبت کردم. ایشان سر اینکه گفته بودند سمت چپ را برو ولی نرفتم از دستم ناراحت بودند. البته قبل از ایشان خود من هم در فکرم بود که به چپ حرکت کنم. این اولین پنالتی لیگ بود که من سمتش نرفتم. دو بازی قبل مقابل پیکان هم سمت پنالتی رفتم البته نشد آن را بگیرم. همان جا هم آقا فراز به من گفته بود که سمت پنالتی برو و رفتم ولی نتوانستم بگیرم. کل دنیا هم این اتفاقات برای گلرها رخ می دهد. اگر من مقابل استقلال پنالتی بگیرم بیش از همه به نفع خودم است. می دانستم که حرف هایی که آقای کمالوند زده از روی عصبانیت بوده است. شاگرد ایشان بودم و از من شناخت دارند.

ملکی در مورد صحبت با کمالوند گفت: با آقا فراز صحبت کردم و گفتند که سر این قضیه که چرا نرفتی از تو ناراحتم. گفتم که اگر یادتان باشد به مربی گلرهایمان گفتم که ارسلان مطهری اگر پنالتی بزند به چپ می زند و آقا فراز هم تایید کرد. چرا دروغ بگویم ارسلان یکی از دوستان صمیمی من است. همیشه هم می گفتم که هر جا پنالتی شود پنالتی تان را می گیرم. سر پنالتی هم گفتم که ارسلان گفته بودم که می گیرم و الان هم می گیریم.

وی افزود: موقعی که می خواست پنالتی را بزند یک لحظه احمد موسوی به سمتش رفت و با او صحبت کرد. من شنیدم که گفت فهمیده که می خواهی کجا بزنی! آن جا یک دو دلی به وجود آمد. ارسلان پنالتی را خوب زد و این باعث شد که گل بخورم. من اگر دقت کنید به سمت چپ هم رفتم ولی مکث ارسلان باعث شد که من به وسط برگشتم. من قصدم کمک به تیمم بود ولی نشد! آقا فراز هم این را قبول کرد.

ملکی در مورد ناراحتی‌اش از اتفاقات پیش آمده توضیح داد: آقا فراز تحت فشار هستند و من هم به دل نگرفتم. همین دیشب هم مصاحبه کردند و گفتند که من نه اخراج کردم و نه بحث تبانی است. خیلی ها آمدند و سو استفاده کرده اند. من هم قصد صحبت کردن نداشتم. روی خط آمدم چون خیلی ها من را قضاوت کردند و حرف های زیادی زدند. من کرد هستم اگر همه چیزم را هم بدهم به این قضیه ها فکر نمی کنم.

وی ادامه داد: مردم ما دل شان به فوتبال خوش است و هر حرفی هم بزنند حق می دهم ولی نباید با زندگی کسی بازی کنیم. اولین چیزی که می خواهم بگویم این است که از خانواده ام معذرت می خواهم. واقعا نمی دانم چرا همه در فضای مجازی دنبال کوبیدن هستند. به خدا این تیم ها به چنین چیزهایی احتیاج ندارند. این حرف ها خنده دار است. این ها چیزی نیست که ما عکسش را بگوییم؛ همه چیز واضح است. همه اعضای تیم دست به دست هم داده ایم تا تیم را نگه داریم. من هم شرایط تیم را دیدم و یک کلمه هم حرف نزدم. یک ذره هم کم نمی گذاریم چون برای همه مان خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز