خبرگزاری کار ایران

کمالوند: هیچ بازیکنی از سایپا اخراج نشده است/ در مورد کوروش ملکی حرف از تبانی نزدم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۱۹

سرمربی سایپا اعلام کرد هیچ بازیکنی از این تیم اخراج نشده است.

فراز کمالوند در گفتگو با ایلنا در خصوص کنار گذاشته شدن چهار بازیکن این تیم اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با هیات مدیره داشتیم و ابراز نارضایتی من از عملکرد برخی از بازیکنان، تصمیم هیات مدیره بر این بود که فعلا این بازیکنان در اختیار باشگاه باشند و در در تمرینات حاضر نشوند تا بعد از بازی مقابل گل گهر در مورد وضعیت آنها تصمیم گیری شود. این که می‌گویند این نفرات اخراج شده‌اند درست نیست و چنین کلمه‌ای نباید در موردشان به کار برده شود. 

وی در مورد صحبت هایش بعد از بازی با استقلال در مورد صحنه پنالتی گفت: من به هیچ وجه صحبت از کمکاری بازیکن یا تبانی مطرح نکردم و فقط بحثم سرپیچی بازیکن از دستور سرمربی بود. از کوروش ملکی در این مورد پرسیدم و او گفت که بازیکنان استقلال حرفی که زده شده بود را شنیدند و به مطهری انتقال دادند و به خاطر همین مردد شده بود که چه تصمیمی بگیرد.

سرمربی سایپا در مورد وضعیت تیمش در هفته‌های پایانی عنوان کرد: این تیم از ابتدا بد بسته شده بود و مقصر ابراهیم صادقی هم نیست چرا که متوجه شدم خیلی از نفراتی که او خواسته بود هم جذب نشده است. خیلی از بازیکنانی که در تیم هستند توانایی بازی در لیگ برتر را ندارند و در این شرایط از دست سرمربی هم معجزه بر نمی‌آید. به هر حال هنوز سه بازی دیگر باقی مانده و تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم در لیگ بمانیم و نا امید نیستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز