خبرگزاری کار ایران

لیونل مسی: فکر میکنم خدا این لحظه را برای من کنار گذاشته بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۳۴

آرژانتین با شسکت برزیل موفق شد قهرمان کوپا آمریکا شود.

به گزراش ایلنا، آرژانتین بامداد امروز موفق شد با برتری یک بر صفر در برابر برزیل بعد از 28 سال برای پانزدهمین بار قهرمان کوپا آمریکا شود.

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی در کوپا آمریکا 2021 و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها گفت:

    دیوانه کننده است. توضیح این که چقدر احساس خوشحالی و خوشبختی می کنم، غیر ممکن است. من لحظات غم انگیز بسیاری را پشت سر گذاشتم اما می دانستم که دیر یا زود تمام این ها اتفاق خواهد افتاد. من اطمینان زیادی به این تیم داشتم که از کوپا آمریکای قبلی قوی تر شده است. این تیمی از بازیکنانی بسیار خوب است که همیشه رو به جلو پیش می روند و هرگز در مورد چیزی شکایت نمی کنند. هدف ما مشخص بود و ما قابلیت قهرمان شدن را داشتیم. باید از این تیم و بازیکنان بهره ببریم. من به آن ها گفتم که قرار است آینده تیم ملی باشند و اشتباه نمی کردم. آن ها این را نشان دادند و امروز ما قهرمانیم. به دی ماریا گفتم که امروز، روز انتقام او خواهد بود و این اتفاق افتاد. من می خواهم این را با هم تیمی هایی که داشته ام و با آن ها خیلی به قهرمانی نزدیک شدیم اما نتوانستیم قهرمان شویم، تقسیم کنم. این قهرمانی برای آن ها نیز هست. 

مسی ادامه داد: 

   

 به من گفتند که مردم در آرژانتین مشغول جشن گرفتن هستند. ما هنوز کاملاً درک نکرده ایم که ما چه کاری انجام دادیم اما فکر می کنم این دیداری است که در تاریخ ماندگار خواهد شد، نه تنها به خاطر این که ما قهرمان کوپا آمریکا شدیم، بلکه به خاطر این که این کار را مقابل برزیل و در خانه آن ها انجام دادیم. وقتی بازی تمام شد، بلافاصله یاد خانواده ام افتادم. ما بارها رنج کشیدیم و ناراحت شدیم، ما به تعطیلات می رفتیم و چند روز اول را ناراحت بودیم. این بار قضیه فرق می کند. بارها رویای این لحظه را دیده ام. احساس می کنم خدا این لحظه را برای من رزرو کرده بود: مقابل برزیل در برزیل! 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز