خبرگزاری کار ایران

سالاری: ماشین سازی هنوز شانس دارد / تمام توان‌مان را تا آخرفصل می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۴۹

مهاجم تیم ماشین سازی معتقد است این تیم هنوز در مسابقات لیگ برتر شانس دارد و آنها تا هفته پایانی تلاش خواهند کرد.

بهمن سالاری در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری پرگل تیم ماشین سازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق اول گل اول را به ثمر رساندیم. منطقی بازی کردیم، خوب دفاع کردیم و خوب هم ضدحمله داشتیم. آنالیز خوبی نسبت به تیم حریف داشتیم، از همان نقاطی که می‌دانستیم به حریف ضربه زدیم و خداراشکر که سه امتیاز را کسب کردیم.

او درباره وضعیت تیم ماشین سازی اضافه کرد: ما کاری به جدول نداریم،‌ ما برای آینده خودمان تلاش می‌کنیم. روی کاغذ ما هنوز شانس داریم، هر چیزی امکان دارد. ماشین سازی هنوز شانس دارد، ما هم باید از شرف و غیرت‌مان دفاع کنیم و نباید کم بگذاریم. تیم ما بازیکنان توانمندی دارد و بی ثباتی درون باشگاه باعث شد که مشکلات بسیاری به ما تحمیل شود. 

بازیکن ماشین سازی با اشاره به مسابقات پیش رو گفت:‌ بازی با فولاد مسابقه سختی است، فولاد یک تیم پرمهره با کادرفنی خیلی خوب است. بعد از فولاد با پرسپولیس بازی داریم که تیم مدعی صد در صد قهرمانی است که مطمئنا آسان نخواهد بود. درست است که بازی‌های سختی داریم اما از پیش بازنده نیستیم. ما اگر می‌خواستیم از پیش بازنده باشیم نمایش دیدنی مقابل سپاهان نداشتیم. مسلما همه توان و انرژی‌مان را در این بازی‌های باقی مانده خواهیم گذاشتم.

سالاری درخصوص وضعیت مالی بازیکنان ماشین سازی با حضور مدیریت جدید گفت: آقای قربانی مدت کمی است که در باشگاه حضور دارند اما از زمانی که ایشان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند یک ثباتی در باشگاه ایجاد شده است. الان تکلیف تیم مشخص شده که این باعث می‌شود تیم آرامش داشته باشد. ما در سه روز سه سرمربی عوض می‌کردیم و از این گونه حرکات باعث شد که تیم ما امروز چنین شرایطی داشته باشد. در حال حاضر 50 درصد از قراردادها پرداخت شده است و آقای قربانی به وعده‌هایشان عمل کرده‌اند. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز