خبرگزاری کار ایران

پایان رقابت‌‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور با قهرمانی کردستان و شکسته شدن یک رکورد ملی در بخش پسران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۲۰۲

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور با شکسته شدن یک رکورد ملی و قرار گرفتن استان کردستان در جایگاه نخست پایان یافت.

​به گزارش ایلنا، رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور گرامیداشت دهه کرامت در بخش پسران طی روزهای ۱۵و۱۶ تیرماه با حضور ۳۰تیم و بیش از ۳۰۰ورزشکار برگزار شد.

در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها عباس محمد رضایی دونده خوش آتیه اهل استان چهارمحال‌و بختیاری موفق شد در جریان برگزاری رقابت ماده ۲۰۰۰متر مانع با ثبت حد نصاب۶:۰۴.00 ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد ملی کشورمان در رده سنی نوجوانان که با حد نصاب ۶:۱۰.۷0 در اختیار اسماعیل قادری بود ارتقاء دهد.

دردیگر مواداین مسابقات نیز نتایج نسبتا خوبی به ثبت رسید و چهره‌های جدیدی از برگزاری این مسابقلت به دو و میدانی کشورمان معرفی شد.

درپایان این رقابت‌ها تیم دو و میدانی استان کردستان با کسب ۴مدال طلا و ۳مدال برنز قهرمان شد و تیم‌های گلستان با ۴مدال طلا و ۲مدال برنز و یزد با ۳مدال طلا و ۲مدال برنز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

علاقمندان به مشاهده نتایج کامل این رقابت‌ها می‌توانند به بخش نتایج مستقر بر روی سایت فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند.

این مسابقلت به دو و میدانی کشورمان معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز