خبرگزاری کار ایران

کوشکی: اشتباه داور سرنوشت بازی سپاهان را عوض کرد / یک پنالتی ما هم گم شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۸۱۴

مهاجم تیم پیکان درخصوص تساوی مقابل سپاهان و اتفاقات این بازی صحبت کرد.

علیرضا کوشکی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: ما برای سه امتیاز مقابل سپاهان به میدان رفته بود و با تمام احترامی که برای تیم شایسته سپاهان قائلم طی چند هفته اخیر خوب کار کردیم و برای پیروزی در این مسابقه تلاش کردیم. بازی با خوب شروع کردیم و روی کار تیمی هم گل زدیم اما یک اشتباه داوری به راحتی نتیجه و سرنوشت بازی را تغییر داد.

او درخصوص قضاوت میثم حیدری در این دیدار گفت: گل تیم سپاهان را همه دیدند که آفساید بود و همین اشتباه باعث شد که بازی یک بر یک شود. سه امتیازی که می‌توانستیم روی زحمات بچه‌ها و کادرفنی به دست بیاوریم یک بر یک شد و بازی هم با این نتیجه به پایان رسید. در این مسابقه واقعا از نظر داوری ضرر کردیم.

مهاجم پیکان اضافه کرد: اشتباهات این داور موجب شده که برای دومین بازی به حق مان نرسیم و چیزی که لایقش بودیم را کسب نکردیم. به غیر از گل یک پنالتی واضح هم در دقایق پایانی بازی وجود داشت که داور اعلام نکرد و در واقع گم شد. پنالتی خیلی واضح بود و توپ به اندازه‌ای مشخص بود که همه منتظر اعلام پنالتی بودیم اما داور این صحنه را خطای پنالتی اعلام نکرد. اشتباهات داوری در این بازی خیلی ما را اذیت کرد اما ما برای سه امتیاز برابر تیمی که مدعی قهرمانی است منسجم بازی کردیم.

کوشکی درمورد رای کمیته استیناف درباره بازی برابر سایپا همچنین گفت: در آن مسابقه بچه‌ها تلاش زیادی انجام دادند و یک اشتباه جمعی که وجود داشت رخ داد ولی سه امتیاز مسابقه واقعا حق ما بود. سه امتیازی که در حساب ما باقی ماند باعث شد که روحیه خیلی خوبی داشته باشیم و به همین خاطر برابر سپاهان عملکرد خوبی هم نشان دادیم. از کمیته استیناف بابت این رای تشکر می‌کنیم و فدراسیون فوتبال با این رای نشان داد که نمی‌گذارند حقی را ضایع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز