خبرگزاری کار ایران

چالش جدی گل محمدی و خط هافبک پرسپولیس در تقابل فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۴۳

پرسپولیس درحالی در برابر فولاد قرار خواهد گرفت که این تیم 2 مهره کلیدی خود را در این بازی در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر پرسپولیس تهران فردا شب در دیداری حساس از ساعت 21:35 در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

پرسپولیس درحالی در این بازی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که گل محمدی در این بازی که نقش اساسی در تعیین قهرمان لیگ برتر دارد 2 ستاره خود در میانه میدان را در اختیار نخواهد داشت.

چالش جدی گل محمدی و خط هافبک پرسپولیس در تقابل فولاد

میلاد سرلک با دریافت کارت زرد در بازی پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم در برابر گل گهر 4 کارته شد و از همراهی پرسپولیس در ورزشگاه شهدای فولاد باز ماند. از طرفی کمال کامیابی نیا نیز در اردو تیم ملی در بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی مصدوم شده و در 3 بازی پرسپولیس بعد از تعطیلات غایب بوده است.

کامیابی‌نیا که به تازگی تمرینات اختصاصی خود را شروع کرده است بیش از دو هفته است که در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت نکرده است و او نیز همانند سرلک در این بازی سرنوشت ساز غایب خواهد بود.  

 گل محمدی حالا برای این دیدار حساس چالش جدیدی برای انتخاب زوج خط میانی خود دارد در جایی که احمد نوراللهی را باید در کنار یکی از هافبک های خود به جنگ با خط هافبک فولاد خوزستان بفرستد.

محمد شریفی هافبک جوان این تیم که در تابستان سال گذشته راهی پرسپولیس شد در چند بازی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر با لباس سرخ‌پوشان به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و به نظر می‌رسد می‌تواند زوج نوراللهی در میانه میدان باشد.

همچنین علی رغم اینکه وحید امیری و سیامک نعمتی در تمرینات گروهی این تیم در هفته اخیر شرکت کردند اما هنوز وضعیت این دو برای بازی با فولاد خوزستان مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز