خبرگزاری کار ایران

تشکیل پرونده علیه یک مدیر ورزشی در کمیسیون اخلاق

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۷۵۵

کمیسیون اخلاق علیه یک مدیر ورزشی اطاعیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، کیمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک علیه یکی از مدیران سابق ورزشی تشکیل پرونده داده و اطلاعیه صادر کرد.

 

بنام خدا

 

اطلاعیه شماره دو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در رابطه با ادعا علیه یکی از مدیران سابق ورزش کشور

 

کمیسیون اخلاق ورزش کشور پس از طرح ادعا علیه یکی از مدیران سابق ورزش کشور مبنی بر رفتار غیر اخلاقی ایشان، حسب وظیفه ذاتی خود اقدام به تشکیل پرونده و رسیدگی به آن نمود که نتایج حاصله به شرح ذیل اعلام می گردد.

1- دبیرخانه کمیسیون ضمن ارجاع گزارش اولیه به شعبه اول انتظامی، نسبت به جمع آوری مستندات اقدام نموده و در همین رابطه ضمن اعلام رسمی رسیدگی به موضوع، تلاش نمود تا از طرق مختلف با فرد ادعا کننده ارتباط گرفته و نسبت به اخذ شکوائیه و مستندات ایشان اقدام نماید که این امر نهایتاً پس از گذشت حدود ده روز محقق گردید .

2- فرد ادعا کننده علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، تمایلی برای ارائه شکوائیه و مستندات نداشته و تا زمان برگزاری جلسه رسیدگی نسبت به معرفی وکیل و یا نماینده قانونی اقدام ننموده است.

3- دبیرخانه کمیسیون ضمن تماس با مدیر سابق ورزش کشور، اظهارات و دفاعیه ایشان را اخذ و برای اتخاذ تصمیم به شعبه رسیدگی کننده ارجاع نمود.

4- علاوه بر اقدامات یاد شده، برخی از مطلعین که عموماً از همکاران افراد مطرح در پرونده می باشند به شعبه و دبیر خانه دعوت و اظهارات ایشان بصورت شفاهی و مکتوب اخذ گردید.

5- شعبه رسیدگی کننده پس از مطالعه سوابق و استماع اظهارات افراد نسبت به صدور حکم اقدام نمود. بر این اساس شعبه اول ضمن بیان شرح موضوع و اقدامات صورت گرفته در نهایت اعلام نمود:

مستندات به مواد ۲ و ۹۹ و ۷۳ آئین نامه کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر منشور اخلاقی ملی و بین المللی و با رعایت اصل برائت، تخلف انتصابی را محرز ندانسته و قرار منع پیگرد... از تخلف و رفتار انتصابی را صادر و اعلام می نماید. قرار صادره مطابق آئین نامه صدر الذکر و ماده ۳۸۰ قانون آئین نامه دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ ظرف بیست روز پس از ابلاغ تجدید نظر در شعبه تجدید نظر کمیسیون اخلاق می‌باشد.

در پایان قابل ذکر است، مرجع رسیدگی به رفتارهای غیر اخلاقی در ورزش کشور بر عهده کمیسیون اخلاق می باشد، لذا از عموم ورزشکاران، مربیان، مدیران، کارشناسان و اهالی ورزش درخواست می نماید، هرگونه رفتار غیر اخلاقی را برای رسیدگی به دبیرخانه کمیسیون ارائه نموده و از طرح اتهام علیه افراد در رسانه ها که خود رفتاری غیر اخلاقی می‌باشد خودداری نماید، بدیهی است شعب کمیسیون اخلاق که متشکل از جمعی از قضات و حقوقدانان برجسته و خوشنام کشور می باشند صرف نظر از عنوان و سمت افراد، بصورت کاملا مستقل به موضوعات رسیدگی و در صورت اثبات بدون ملاحظه و مصلحت اندیشی برای متخلفین تنبیهات لازم را اعمال خواهد نمود .

دبیرخانه کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز