خبرگزاری کار ایران

رحمانی: فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارم/ دوست دارم یک روز دوباره برای فولاد بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۶۹۰

هافبک ایرانی تیم دالکورد سوئد از شرایطش در این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بختیار رحمانی که در دالکورد سوئد توپ می‌زند در خصوص شرایط این تیم به خبرنگار ما گفت: ما اول  کار خیلی خوب شروع کردیم و متاسفانه مصدومیت ها و ضعف هایی که ما در خط دفاع مان داشتیم و تمام  اینها دست به دست هم داد و کمی در جدول جا ماندیم و الان در رده سوم و چهارم هستیم اما من اوایل هم گفتم لیگ  سختی است و همه تیمها در حد هم هستند. بعضی تیم‌ها بازیکنان فوق العاده‌ای دارند و شاید به ظاهر لیگ‌دو باشد ولی تیم های خیلی خوبی این جا هستند و ما هرچه جلوتر رفتیم کار سخت‌تر شد.

او در همین باره ادامه داد: در خیلی از بازی ها ما گل زدیم و بدی اش هم این است که در اکثر بازی ها گل خوردیم و این بدترین قسمت ماجرا بود. داریم تلاش‌مان را می‌کنیم تا انشالله اتفاقات خوبی در آینده بیفتد.

این بازیکن در مورد تغییرات در کادر فنی شان عنوان کرد: رئیس باشگاه و  دوستان تصمیم گرفتند که مربی را عوض کنند و خیلی وقت پیش هم حرفش بود که این کار را انجام بدهند. این اتفاق افتاد و حالا یک مربی نیجریه برای ما آوردند اما من فکر می‌کنم یک بازی تا نیم فصل مانده و می تواند بهتر بچه ها را بشناسد و در آینده می تواند خیلی به تیم کمک کند و انشاالله این اتفاق بیفتد و بتوانیم نتایج خیلی بهتری بگیریم. برای مربی قبلی هم آرزوی موفقیت می کنم.

رحمانی در مورد وضعیت مصدومیتش اضافه کرد: واقعاً از زمین مصنوعی متنفر هستم. آقای فرکی شاهد است زمانی که من در فولاد بودم علاقه‌مند نبودم در زمین های مصنوعی بازی بکنم چون درصد آسیب دیدگی بسیار بالا می رود. متاسفانه اینجا تمام زمین ها مصنوعی است و تمرینات پرفشار. مصدومیت ها در تمرینات به وجود می آید و متاسفانه همسترینگ من دچار آسیب دیدگی شد. چند هفته ای شد که از ترکیب دور بودم و بعد از اینکه بهتر شدم پزشکان گفتند که باید کم کم به شرایط مسابقه برگردم. انشالله شرایط بهتری پیدا کنم ولی تاکید می کنم که واقعاً زمین طبیعی چیز دیگری است و  چمن مصنوعی فقط به ظاهر قشنگ است. البته به دلیل شرایط آب و هوایی سوئد که اکثراً به جز دوماه برف می آید مجبورند که از چمن مصنوعی استفاده کنند.

وی در  پایان در مورد اینکه تصمیمی برای بازگشت به ایران دارد یا خیر گفت: من فعلا چنین تصمیمی ندارم و از صمیم قلب دوست داشتم که به تیم دالکورد کمک کنم. اگر هم یک زمان به ایران برگردم دوست دارم دوباره برای تیم‌ فولاد بازی و به این تیم کمک کنم. من نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی می افتد. من آدمی نیستم که  فقط برای خودم تصمیم بگیرم و شرایط خانوادگی ام را لحاظ می‌کنم.

رحمانی که سابقه حضور در استقلال و تراکتور را دارد در مورد دیدار این دو تیم افزود: به دلیل تغییرات در کادر فنی تراکتور به این تیم شوک وارد شده ولی من فکر می‌کنم بازی قشنگی از آب در بیاید و هر دو تیم در تلاش هستند که بازی را ببرند. با توجه به اینکه استقلال بازی آخرش را با نتیجه تساوی تمام کرد من فکر می کنم که تمام تلاشش را می کند تا سه امتیاز را بگیرد و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز