خبرگزاری کار ایران

مدیرروستا: کمیته استیناف حق را به حقدار داد / بار بزرگی از روی دوش باشگاه پیکان برداشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۹۴

سرپرست تیم پیکان تهران درمورد رای کمیته استیناف درخصوص دیدار برابر سایپا تهران صحبت کرد.

علی اصغر مدیرروستا، سرپرست تیم پیکان در گفتگو با ایلنا درخصوص رای کمیته استیناف درباره بازی پیکان و سایپا اظهار داشت: رای خوشحال کننده بود چرا که حق به حقدار رسید. پیکان در زمین مسابقه توانسته بود حقش را بگیرد ولی یک اشتباه جمعی که رخ داد کار را به جایی رساند که رای کمیته انضباطی را در پی داشت. ما این رای را به کمیته استیناف بردیم که آنها با صحه صدر و مطالعاتی داشتند به این نتیجه رسیدند نتیجه سه بر صفر به سود سایپا نتیجه فوتبال نیست و حق به حقدار نمی‌رسد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه چندین سال است که آقای صالحی و دوستانشان در کمیته استیناف زحمت می کشند ما چنین انتظاری از ایشان داشتیم. کمال تشکر را از ایشان، آقای دادرس و عوامل این پرونده داریم که با دقت زیاد کار را دنبال کردند؛ ما در روزهای اول فکر می کردیم که رای به زودی صادر می شود اما کمیته با ظرافت کامل کارش را انجام داد و رای را برگرداندند.

سرپرست تیم پیکان درباره هجمه‌هایی که درخصوص اشتباه تعویض ششم مقابل سایپا متوجه او می‌شد، همچنین گفت: به هر صورت این اتفاق یک اشتباه جمعی بود و نمی توان گفت که یک نفر تنها مقصر بود اما بار از روی دوش باشگاه برداشته شد چون تمام باشگاه و حتی شرکت صنعتی ایرانخودرو را هم تحت الشعاع قرار داده بود. 

مدیرروستا اضافه کرد: خداراشکر حضور آقای مقیمی، مدیر گروه صنعتی ایرانخودرو، آقایان ابوالحسنی، گلچین و دیگر دوستان در تمرین ما که اطلاعی از رای نداشتند، خوش یمن بود که این رای صادر شد و ایشان هم از این بابت خوشحال شدند. به لطف خدا این رای بار را از روی دوش تمام باشگاه و گروه صنعتی ایرانخودرو برداشت. 

سرپرست تیم پیکان درمورد اینکه باید جریمه‌ای از سوی پیکان پرداخت شود یا خیر همینطور عنوان کرد: هنوز رایی در این مورد نداده‌اند اما با توجه به سوابق من، ناظر، داور چهارم و عوامل این اتفاق که وجود دارد به نظرم کمیته انضباطی در این مورد باید همه جوانب را در نظر بگیرد و برخورد سفت و سختی با اولین اشتباه در این مورد نداشته باشند که از این نظر تعلیق یا تذکر می‌تواند گزینه خوبی باشد. از کمیته انضباطی، آقای حسن زاده و آقای جاودانی تشکر می کنم و به امید خدا که پیکان در ادامه راه بتواند موفق‌تر عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز