خبرگزاری کار ایران

برای انصاریان که خیلی زود از بین ما رفت؛

تولدت مبارک علی آقا!

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۳۵

امروز اولین سالگرد تولد علی انصاریان است که خودش در آن حضور ندارد.

به گزارش ایلنا، تقویم و تاریخ‌ هر روز می‌تواند پیام آور یک اتفاق تلخ یا شیرین در گذشته باشد و ما را یاد وقایعی بیاندازد که پیامی در دل خودش برای ما دارد.

در طول این سال‌ها خبر بد کم به گوشمان نرسیده و خصوصاً در یک سال و نیم اخیر که ویروس منحوس کرونا وارد زندگی ما شده عزیزان زیادی را از دست دادیم که خیلی‌هایشان می‌توانستند هنوز تا سالیان سال کنار ما باشند و از حضورشان لذت ببریم و استفاده کنیم.

کرونا افراد زیادی را از ما گرفت ولی شاید هیچکدام به اندازه علی انصاریان داغ روی دلمان نگذاشت. علی روحیاتی داشت که امید بخش به زندگی بود و مرام و منش او با مرگ آن هم در این سن کم هیچ سنخیتی نداشت.

علی تنها دارایی مادرش در این دنیا بود و خودش هم به جز مادری که عاشقانه دوستش داشت و امید و آرزوهایی که برای آینده در ذهن برای خودش ترسیم کرده بود هیچ نداشت و البته شور و شوقی که او را به کار مجری‌گری و بازیگری کشاند از همین جسارت و منفعل نبودن و امید به زندگی نشأت می‌گرفت.

امروز 14 تیر است. روزی که علی باید جشن تولدش را با دوستان و همبازیان سابقش برگزار می‌کرد و شمع 44 را فوت می‌کرد و پیش آن آرزوهایش را از خدا می‌خواست. او حالا دیگر بین ما نیست و امروز اولین جشن تولد علی انصاریان است که خودش در آن حضور ندارد. تولدت مبارک علی آقا!!!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز