خبرگزاری کار ایران

با اعلام رئیس کمیته ملی المپیک؛ کاروان ورزش ایران بدون روانشناس در المپیک توکیو

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۴۱۲

رییس کمیته ملی المپیک گفت: برای اعزام روانشناس در کنار تیم‌ها به المپیک ۲۰۲۰ توکیو تا به حال درخواستی نداشته ایم.

به گزارش ایلنا، رضا صالحی امیری درباره اعزام نشدن روانشناس همراه با کاروان ورزش ایران به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: قصد دخالت در کار کاروان اعزامی به المپیک را ندارم، اما مطمئن باشید، کادر سرپرستی ما در بین بهترین‌های بخش مدیریتی هستند و روزانه درباره مباحث تخصصی زیادی بحث می‌شود که یکی از این بحث‌ها روانشناسی است.

وی افزود: به همه فدراسیون‌ها اعلام کرده ایم که در صورت حضور روانشناس در کنار تیم شان در توکیو همه هزینه‌های اعزام و اسکان را تقبل می‌کنیم، اما تا به حال درخواستی در این خصوص نداشتیم.

رییس کمیته ملی المپیک گفت: همه فدراسیون‌ها از روانشناس ورزشی در کنار تیم‌های خود استفاده می‌کنند، معیار فقط بازی‌های المپیک نیست و باید از قبل با ورزشکاران کار شود.

وی افزود: روانشناس باید آمادگی روانی ورزشکاران را قبل از حضور در المپیک ایجاد کند، چون غیر از این نمی‌تواند، در توکیو کاری انجام دهد.

صالحی امیری با اشاره به سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک در بحث روانشناسی گفت: بخش روانشناسی آکادمی ملی المپیک با مدیریت دکتر واعظ موسوی، دوره‌های تخصصی ۴۰۰ ساعته را برای آموزش افراد صاحب نظر و روانشناس برگزار کرد تا در کنار فدراسیون‌ها قرار بگیرند.

وی افزود: به همه فدراسیون‌ها اعلام کردیم، در صورت استخدام روانشناس برای تیم‌های خود حقوق و مزایای آن‌ها را تا یک سال آینده پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز