خبرگزاری کار ایران

اومتیتی و پیانیچ قربانیان بارسلونا برای حفظ مسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۸۵

باشگاه بارسلونا اومتیتی و پیانیچ را در لیست فروش قرار داد.

به گزارش ایلنا، باشگاه بارسلونا به دنبال آن است تا برخی از بازیکنان خود را به فروش برساند. سران بارسا برای این کار چندین دلیل دارند. از یک سو باید فیرپلی مالی که لالیگا اجرای آن را الزامی کرده است را انجام دهد و برای این که بتواند دستمزد مسی را پرداخت کرده و در تیمش نگه دارد، باید خرج های خود را کم کند.

موندو دیپورتیوو در خبری نوشت سران باشگاه در تلاشند بازیکنانی که مد نظر مربی هلندی قرار ندارند را به فروش برساند. به همین خاطر هم بود که بازیکنانی نظیر تودیبو، دلافوئنته و فیرپو به فروش رسیدند اما هنوز بازیکنان بیشتری باید به فروش برسند. در حال حاضر اولویت باشگاه خلاص شدن از دست ساموئل اومتیتی و میرالم پیانیچ است و به همین خاطر  به هر دو بازیکن رضایت نامه داده است.

مارسی و لیون به جذب اومتیتی علاقه نشان داده اند هر چند اومتیتی قصد جدایی از بارسا را ندارد و می خواهد خودش را به تیم کومان تحمیل کند. در مورد پیانیچ، این بازیکن قصد دارد منتظر پیشنهادی جذاب بماند و برایش فرقی ندارد که قرضی یا دائمی جدا شود. یوونتوس و اینتر چندین بار وضعیت او را جویا شده اند. ضمن این که گویا پاری سن ژرمن هم به جذب این بازیکن بی تمایل نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز