خبرگزاری کار ایران

در مقایسه با پدیده در دو فصل اخیر؛ چرا رتبه پدیده رحمتی ارزشمندتر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۱۷

پدیده خراسان در حالی در کورس سهمیه قرار گرفته که ارزش این کار نسبت به فصول قبل بسیار ارزشمندتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سید مهدی رحمتی که علاقه‌اش به ناصر حجازی را در دوران بازی خود عیان کرد اکنون نیز شبیه راه الگوی خودش را در پیش گرفته و از باشگاهی که در آن بازی می‌کند استارت سرمربی‌گری را زده است.  مهدی رحمتی در اولین سال مربیگری خود با بازیکنان کم نام و نشانش عملکرد قابل قبولی در پدیده به نمایش گذاشته است. 

او در حالی در 5 هفته مانده به پایان لیگ تیمش را در کورس مدعیان سهمیه قرار داده که نسبت به تیم مدعی سال گذشته پدیده که مشکلات بودجه‌ای و حاشیه‌های مالکیتی هم نداشت، بازیکنان نامدار و باتجربه فصل قبلش را هم در اختیار ندارد و انتظار از او تنها بقای این تیم در اوج حواشی این فصل پدیده بود بلکه فصل آینده فکری به حال مشکلات این تیم شود. 

سرمربی این فصل پدیده نسبت به تیم فصل قبل با حسابی سرانگشتی خودش را درون دروازه ندارد، مرادمند، فرشاد فرجی، محمد آقاجانپور و حسن جعفری را در دفاع، سرلک و اکبر صادقی و سعید صادقی و خلعتبری در هافبک و محمد قاضی را در خط حمله در اختیار ندارد تا به عوض آن با نفراتی کم نام و نشان که خودش شناسایی کرده و پرورش داده در کورس مدعیان سهمیه حاضر باشد و این توانمندی او را بیشتر عیان می‌کند. 

اینکه رحمتی فصل آینده هم در پدیده خواهد ماند یا خیر، یک علامت سئوال است که در این باره صحبتی نکرده اما به نظر او راه روشنی در پیش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز